Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums5 dagen koppijn na XTC

5 dagen koppijn na XTC

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#1
[QUOTE="ook rust gepakt?[/QUOTE]

Zeker veel rust gepakt.
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo lieve strakke koppen,

Zondag defqon.1 gehad ,dik feest!


Ik heb pillen van 210 mg getest.
Om half 3 heb ik het eerste kwartje genomen, aangezien het erg warm was deed in rustig aan. 2uur later het tweede kwartje en ga zo maar door.

Het was pittig warm, maar heb vaak verkoeling gezochf. Met waaiers en waterpistolen. Genoeg gedronken, niet te veel en niet te weinig.

Al 5 dagen heb lang ik me toch koppijn en ben ook ziek geworden. Is dit puur toeval?

De koppijn lijkt niet weg te gaan. Ik heb dit ook nog nooit gehad.

Groetjes
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoeveel had je totaal geslikt? Heb je wat zouts gegeten en ook rust gepakt?
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aanslag op je lijf, hoofdpijn kan door uitdroging komen ondanks dat je voldoende gedronken hebt. Het was enorm warm, buiten het feit dat je door XTc gaat zweten heb je een klapper gemaakt door de warmte. Heb je gegeten tussendoor? Zoute dingen ook? Hoeveel heb je uiteindelijk verbruikt?

Deze week voldoende groente (broccoli) en vitamines tot je nemen, het wordt weer normaal weer in NL en pak je slaap. Je lijf moet even bijkomen.

Ik ben meestal in de eerste week na gebruik ook vermoeid, hoofdpijn en bluuuh, geef het de tijd!
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb bij elkaar 3/4 gebruikt. Tijdens gebruik fruit op, niks zoiets eerlijk gezegd. Weten jullie wat te snacken tijdens mdma? Iets zoiets.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
GroteDoppe zei:
Ik heb bij elkaar 3/4 gebruikt. Tijdens gebruik fruit op, niks zoiets eerlijk gezegd. Weten jullie wat te snacken tijdens mdma? Iets zoiets.
Klik om te vergroten...
Zakje chips wegspoelen met een cola. Heb je zout en zoet op. Is ff lastig met xtc i know maar t helpt echt.
Bifi worstje verkopen ze soms ook.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik bedenk me net dat ik ook eens een aantal dagen koppijn heb gehad na mdma. Dat was ook met warmte. 29 graden op Mysteryland. Misschien heeft warmte er sowieso invloed op. Geen idee.
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#8
GroteDoppe zei:
Hallo lieve strakke koppen,
Om half 3 heb ik het eerste kwartje genomen [...] 2uur later het tweede kwartje en ga zo maar door.
Klik om te vergroten...

Wat is en ga zo maar door? Als je pillen van 210 mg hebt hebben de meeste na 2 kwartjes, maximaal 3 de maximale aanbevolen dosis al overschreden.

Los van dat, is de kans waarschijnlijk groter dat je klachten geheel los staan van het gebruik. Je hebt wel vaker even een virusje, al helemaal no zo'n groot festival waar ontelbaar veel virussen en bacteriën rondvliegen.
r
rodecolLid
01-01-2024, 00:00
#9
drink bouillon nemen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."