Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlaapmiddelen

Slaapmiddelen

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja maar als je je originele plan gaat volgen gebruik je dus zelfs 3 drugs die flink op je serotonine inwerken.

Hoezo werkt pep voor jou niet? Dan heb je of iets verkeerds gedaan denk ik of hele slechte pep.
s
spongecolaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Psychedelibee zei:
Ja maar als je je originele plan gaat volgen gebruik je dus zelfs 3 drugs die flink op je serotonine inwerken.

Hoezo werkt pep voor jou niet? Dan heb je of iets verkeerds gedaan denk ik of hele slechte pep.
Klik om te vergroten...
Ik krijg hele zware krampen van speed. Ik heb het 1 keer gedaan op een feestje (groundzero 2015) waar eerst m'n duim plotseling vast zat in de palm van m'n hand en enkele uren later zakte ik door m'n been waarbij ik een half uur lang non stop kramp kreeg in m'n kuit/voet. Toen het voorbij was kon ik voor 3 dagen niet meer lopen. In 3 dagen 3u geslapen omdat ik niet moe werd en veel last gehad van paniekaanvallen.
Ik heb het nog 2 keer weer geprobeerd, waarbij ik weer bijna kramp kreeg en de hele avond moest zitten. Na enkele uren begin ik me trouwens ook al verrot te voelen, de volgende dag is het nog erger.
Daarom is pep een no-go voor mij :(
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ah zo, ik dacht dat je bedoelde dat speed geen effect op je heeft.

Ik zie in je handtekening staat dat je 3-MMC gebruikt hebt, je zou kunnen overwegen de 4-MMC om te ruilen voor 3-MMC. 3-MMC heeft een aanzienlijke mindere werking op serotonine dan 4-MMC.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Uhmm ja kan wel
Pak wat temazepam.
Let er wel op dat je dit absoluut niet pakt onder invloed vsn ghb.
s
spongecolaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Binnenkort ga ik voor het eerst naar defqon. Het hele weekendkeihard feesten. Helaas ben ik een persoon die over het algemeen veel slaap. Slaap ik weinig dan krijg ik al snel last van paniekaanvallen. Vrijdag slaap ik wel, aangezien ik met xtc nog beter slaap dan normaal, maar voor de zaterdag (4-mmc) en zondag (4-FA) is het een ander verhaal. Beide middelen houden mij wakker. Misschien wissel ik 4-FA nog voor ghb.

Ik vroeg mij af of het verstandig is om slaappillen te gebruiken zodra het middel is uitgewerkt. Ik heb beschikking tot de volgende middelen: Oxazepam, temazepam, flubrozepam, zopiclon, zopidem en lorazepam.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als tip zou ik zeggen wacht tot het middel een paar uur is uitgewerkt , zo is het minder (slecht) belastend voor je hart. En neem je niet meer als nodig is , als je strak staat kan je natuurlijk veel meer tabletjes nemen dan als het echt uitgewerkt is. Dan heb je minder nodig en is het minder slecht.

Als je geen tolerantie hebt zou ik temazepam kiezen een prima hypnotica/inslaper.

Veel plezier vast!
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#7
Inderdaad, eerst wachten tot de eerste middelen zijn uitgewerkt voor je een slaapmiddel gebruikt, lijkt me zeker verstandig. Vooral als je GHB besluit te nemen, moet je echt wachten tot dat (voldoende) is uitgewerkt in verband met kans op andemhalingsdepressie als je het met een benzodiazepine/downer combineert.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sowieso geen flubromazepam pakken want daar ben je 24 uur plus van onder invloed en dat streeft het doel van slapen nogal voorbij.

Op zaterdag een benzo nemen en de dag erna GHB vind ik eerlijk gezegd niet echt een strak plan. De meeste benzo's blijven nogal lang in je bloed, waardoor je een groot risico op ademhalingsproblemen loopt. Dan kun je nog beter zaterdag GHB doen en zondag weer een upper en daarna een benzo.

PS Twee of drie dagen achter elkaar serotonine slurpers gebruiken is natuurlijk ook niet echt een strak plan. Is sowieso erg slecht voor je hersenen en het effect zal met de dag aanzienlijk minder worden en waarschijnlijk zelfs tegenvallen. Maar ga er voor het gemak maar even vanuit dat je dat wel weet.
s
spongecolaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik weet dat het slecht is voor de hersenen. Dit is ook de eerste keer sinds mijn gebruik dat ik 2 middelen gebruik in 1 weekend die beide op de serotonine werken. Pep werkt voor mij niet en cocaïne is een erg duur grapje. Voor de rest heb ik nog niet veel ervaring met uppers. Dus als iemand nog een tip heeft kan ik erover nadenken!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."