Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRennie innemen voor mdma gebruik.

Rennie innemen voor mdma gebruik.

21 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
T
Tess...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Pollewop zei:
Ik zeg dat het erbij hoort. Niet altijd maar wel vaak. In Jip en Janneke taal; je gooit je pil in je mik, zonder een bodempje in je maag dan gaat die pil schuimen en van dat schuim wordt je misselijk komt omhoog en je moet spugen. Eerlijk 90% van de keren gooi ik het er weer uit en vervelend vind ik het niet. Ik weet gewoon dat zodra die gedropt is ik ff misselijk wordt. Ik noem dat mentaal niet in balans met lichaam en daar ga ik hoor! Daarna voel ik me stukken beter en kan ik de hele wereld aan!

Er zijn genoeg mensen waarvan ik weet dat die de grote boodschap leggen nou doe mij maar lekker een keer over mijn nek gaan dan een zere poepert van het kakken hahaha.

Volgens mij kan je maagbeschermers alleen op recept krijgen of iets tegen misselijkheid ook. Je kan het innemen met een glas melk of een paar happen yoghurt denk dat dat meer helpt of gewoon accepteren dat je ff misselijk bent en het eruit gooit. Succes en veel plezier
Klik om te vergroten...

Normaal is dit ook inderdaad wat er bij mij gebeurd! Ik geef over en voel me daarna helemaal top. De laatste keer werd ik misselijk en leek het alsof ik weer moest overgeven. Ik zocht dus even een rustig plekje op maar het overgeven kwam maar niet. In de wc geprobeerd mn vinger in mn keel te steken maar ook dit werkte niet. Het gevoel dat ik moest overgeven bleef daarna nog heel lang aanhouden zonder dat ik daadwerkelijk heb moeten overgeven.

Overgeven vind ik ook totaal niet erg en normaal komt het er vrij snel uit. Dit keer niet en dit gevoel vond ik echt verschrikkelijk. Daarom zocht ik dus naar iets wat mijn maaginhoud op zn plek houdt in plaats van in mn keel.

Ik ga er gewoon van uit dat ik de volgende keer gewoon moet overgeven waarna ik me weer goed voel. Dit heeft aan veel verschillende dingen kunnen liggen maar ik wil dit niet nog eens mee maken :)
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mappie88 zei:
Omeprazol is tegenwoordig in de handverkoop verkrijgbaar bij de Etos als je echt een maagbeschermer wil halen :).
Klik om te vergroten...
Omeprazol is een psychoactief dat je lichaam verteld om minder maagzuur aan te maken. De MDMA moet alsnog door de maagwand worden opgenomen om de bloedstroom te bereiken. Het is niet dat deze middelen een beschermend laagje op je maagwand aanbrengen al kunnen ze zeker tot bepaalde hoogte helpen.
Benzoboss zei:
Stop het gwn in je kont.
Is niks gays aan.

Serieus lol.
Klik om te vergroten...
:'D
100mg in je aars kan nog wel beetje branden hoor, betere gewoon 50mg verdeeld op twee neusgaten en na 3minuten beetje naspoelen met water en de rest dan oraal. Om het wat meer praktisch haalbaar te houden, de meeste mensen op dit forum hebben geen 1ml spuitjes liggen laat staan dat ze weten hoe je volumetrisch moet doseren.
Justme83 zei:
Ik gebruik al meer dan 22 jaar en ik kies daar niet eens voor.
Klik om te vergroten...
Hooooomooooooooo

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."