#1
Ik zeg dat het erbij hoort. Niet altijd maar wel vaak. In Jip en Janneke taal; je gooit je pil in je mik, zonder een bodempje in je maag dan gaat die pil schuimen en van dat schuim wordt je misselijk komt omhoog en je moet spugen. Eerlijk 90% van de keren gooi ik het er weer uit en vervelend vind ik het niet. Ik weet gewoon dat zodra die gedropt is ik ff misselijk wordt. Ik noem dat mentaal niet in balans met lichaam en daar ga ik hoor! Daarna voel ik me stukken beter en kan ik de hele wereld aan!
Er zijn genoeg mensen waarvan ik weet dat die de grote boodschap leggen nou doe mij maar lekker een keer over mijn nek gaan dan een zere poepert van het kakken hahaha.
Volgens mij kan je maagbeschermers alleen op recept krijgen of iets tegen misselijkheid ook. Je kan het innemen met een glas melk of een paar happen yoghurt denk dat dat meer helpt of gewoon accepteren dat je ff misselijk bent en het eruit gooit. Succes en veel plezier
Normaal is dit ook inderdaad wat er bij mij gebeurd! Ik geef over en voel me daarna helemaal top. De laatste keer werd ik misselijk en leek het alsof ik weer moest overgeven. Ik zocht dus even een rustig plekje op maar het overgeven kwam maar niet. In de wc geprobeerd mn vinger in mn keel te steken maar ook dit werkte niet. Het gevoel dat ik moest overgeven bleef daarna nog heel lang aanhouden zonder dat ik daadwerkelijk heb moeten overgeven.
Overgeven vind ik ook totaal niet erg en normaal komt het er vrij snel uit. Dit keer niet en dit gevoel vond ik echt verschrikkelijk. Daarom zocht ik dus naar iets wat mijn maaginhoud op zn plek houdt in plaats van in mn keel.
Ik ga er gewoon van uit dat ik de volgende keer gewoon moet overgeven waarna ik me weer goed voel. Dit heeft aan veel verschillende dingen kunnen liggen maar ik wil dit niet nog eens mee maken