Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIemand ervaring met Tetrahydropalmatine?

Iemand ervaring met Tetrahydropalmatine?

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ben momenteel in Azië op reis en bij de apotheek wat slaappillen op de kop getikt ivm lawaaierige hostels. Op het doosje staat TraSleepy van de firma Thraphaco. Via Google kwam ik op Tetrahydropalmatine uit. Het werkte wel aardig goed (60mg voor het slapen en als een blok geslapen. Weet iemand wat dit precies is en of je het mee mag nemen naar NL?

Groetjes
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nog nooit van gehoord, maar als ik op trasleepy zoek kom ik op een Vietnamese site uit waar meerdere natuurlijke middelen als ingrediënten staan. Hierbij staat ook de plant rotuna, die inderdaad Tetrahydropalmatine bevat. Aangezien het een formule van allemaal natuurlijke middelen is zou ik me niet heel druk maken over het meenemen naar Nederland in ieder geval.
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
Nog nooit van gehoord, maar als ik op trasleepy zoek kom ik op een Vietnamese site uit waar meerdere natuurlijke middelen als ingrediënten staan. Hierbij staat ook de plant rotuna, die inderdaad Tetrahydropalmatine bevat. Aangezien het een formule van allemaal natuurlijke middelen is zou ik me niet heel druk maken over het meenemen naar Nederland in ieder geval.
Klik om te vergroten...

Personen zonder een eerdere benzo-verslaving kunnen hier idd prima op slapen, st. Janskruid ook en Melatonine ook maar na een eerdere benzoverslaving hebben deze middelen op mij geen enkele werking meer..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."