#1
Bedankt voor je reply @Lysergine! Het is bijna bizar hoe dit stofje bij iedereen een andere uitwerking lijkt te hebben. In eerdere topics las ik vooral over de euforie en het opwekkende gevoel dat het geeft, en sedatie pas op een hoge dosering, maar jij ervaart dus al op lagere dosering de sedatieve eigenschappen.
Nu ik zo terugdenk ben ik op een bepaald moment wel bijna in slaap gevallen op de bank, maar dit was úren nadat ik de Phenibut genomen had en ook nadat ik de 2C-B had ingenomen die toen upcoming was, plus het was laat, dus vind het lastig te zeggen of dit de Phenibut is geweest.
Weet je wat het is; als ik nu heel uitgesproken sedatie had gemerkt, dan had ik geweten dat ik een volgende keer lager moet doseren, maar nu heb ik zo weinig gemerkt dat ik me afvraag of lager doseren dan 3 gram niet gewoon zonde van het spul gaat zijn. Maar met te hoog doseren heb ik blijkbaar ook weer de kans dat ik het beoogde effect misloop. (En in het minst gunstige geval 12 uur kotsmisselijk voor pampus lig.)
Ik had niet veel gegeten, maar wel wat; even vergeten dat ik nuchter zou blijven. Dus dat is iets wat ik de volgende keer wel anders kan doen. Innemen met cafeïne zou ik ook eens kunnen proberen.
Nu ik zo terugdenk ben ik op een bepaald moment wel bijna in slaap gevallen op de bank, maar dit was úren nadat ik de Phenibut genomen had en ook nadat ik de 2C-B had ingenomen die toen upcoming was, plus het was laat, dus vind het lastig te zeggen of dit de Phenibut is geweest.
Weet je wat het is; als ik nu heel uitgesproken sedatie had gemerkt, dan had ik geweten dat ik een volgende keer lager moet doseren, maar nu heb ik zo weinig gemerkt dat ik me afvraag of lager doseren dan 3 gram niet gewoon zonde van het spul gaat zijn. Maar met te hoog doseren heb ik blijkbaar ook weer de kans dat ik het beoogde effect misloop. (En in het minst gunstige geval 12 uur kotsmisselijk voor pampus lig.)
Ik had niet veel gegeten, maar wel wat; even vergeten dat ik nuchter zou blijven. Dus dat is iets wat ik de volgende keer wel anders kan doen. Innemen met cafeïne zou ik ook eens kunnen proberen.