Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFestival met XTC - Te snel weer naar huis

Festival met XTC - Te snel weer naar huis

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Psilocyloner zei:
5. Een ons speed meenemen en pas na afloop van het festivalseizoen thuis komen.
Klik om te vergroten...
6. Niet naar het. Festival gaan en mdma gwn voor een comfortabele thuis setting te gebruiken.
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Newbie070 zei:
Begin februari gaan we weer, dan zitten er weer dik 3 maanden op. We twijfelen tussen de volgende opties:

- Helemaal geen xtc en gewoon eens speed op een festival.
- XTC en als het wat afneemt een jointje roken.
- XTC en als het wat afneemt een klein beetje keta

Het duurt nog even maar het zal 1 van deze worden haha!
Klik om te vergroten...

Vind speed in vergelijking met XTC niet echt te vergelijken. Is gewoon heel wat anders.

Keta na XTC heb ik toevallig onlangs gedaan. Vond het super chill, maar daarom ook meer voor op een after thuis dan OP het feestje, zeker voor een eerste keer. Ik werd en voor m'n gevoel ook veel (s)lomer van dan wanneer ik cannabis neem na XTC.

vooral als je nog wel de energie hebt van XTC, is cannabis erg fijn. Zou wel rustig beginnen, maar het grote voordeel van een joint is dat je het vrijwel meteen voelt en zo goed kan doseren.

Zou trouwens vooral kijken of dat moment de ideale setting is voor XTC. Setting is enorm bepalend.... Als er bijvoorbeeld een maand later een beter moment is zou ik het dan doen. Het Moet niet omdat de drie maanden voorbij zijn. Vier maanden of meer mag ook wel :)

Gewoon uit nieuwsgierigheid, over welk festival heb je het in februari? Want dan zijn er niet zo veel. Awakenings toevallig?
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee klopt, speed en xtc zijn niet te vergelijken, maar festival kan zeker ook leuk zijn met speed!

XTC op festival is voor ons juist goede setting, omdat we na zoveel maanden er weer heel veel zin in hebben haha!

Indd is het met een jointje het makkelijkste te doseren omdat je dat gelijk voelt. Keta is wat lastiger.

We gaan naar Mystic Garden Winterfestival (:
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou, het is alweer even geleden, maar we zijn gister naar het festival geweest.

Mevrouw voelde de comedown van XTC aankomen en dacht al een beetje aan naar huis gaan, ik ging nog heerlijk. Keta tevoorschijn gehaald en ze nam een puntje. Ze was helemaal als herboren, de XTC klapte er nogmaals in en we zijn tot het einde gebleven. Geen negatieve dingen erna, we gingen naar huis omdat we gesloopt waren. Heerlijk feestje gehad en door de keta is het helemaal top verlopen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."