Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIdeale dosering MDMA

Ideale dosering MDMA

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sorry, eerste keer niet goed gezocht. Deze mag wat mij betreft verwijderd worden..

Kwam dit topic tegen ik de archieven..

Mdma kristal doseren

Hi allemaal, Ik wil samen met een vriend weer mdma kristal nemen. Vorige keer teveel genomen dus nu op zoek naar tips over een juiste dosering. Ik weeg ongeveer 53 kg en mijn vriend zal rond de 80 kg zijn. We hebben 1 gram mdma kristal. We dachten zelf aan een hoeveelheid van een xtc pil per...
drugsforum.nl drugsforum.nl
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#2
Inkakken is bijpakken! ๐Ÿ˜‹
Of je gewoon aan de regels houden ๐Ÿคฏ
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Revolutionair zei:
Inkakken is bijpakken! ๐Ÿ˜‹
Of je gewoon aan de regels houden ๐Ÿคฏ
Klik om te vergroten...
Dat inkakken is bijpakken heb ik wel een beetje gezien.. ๐Ÿ˜…

Ga me eens proberen aan de "aanbevolen" hoeveelheid te houden. Kijken wat dat doet.. ๐Ÿฅณ
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Harmless zei:
Dat inkakken is bijpakken heb ik wel een beetje gezien.. ๐Ÿ˜…

Ga me eens proberen aan de "aanbevolen" hoeveelheid te houden. Kijken wat dat doet.. ๐Ÿฅณ
Klik om te vergroten...

Klinkt heel verstandig. Veel plezier vanavond!
Als je de smaak van de kristallen echt te ranzig vindt, kun je ze ook na het afwegen in een lege capsule doen en zo inslikken. Is misschien weer net iets meer gedoe, maar vind het zelf een stuk fijner dat je die gore smaak niet in je mond krijgt.
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ken de smaak en ben er uiteraard geen fan van. Maar hebben vloeitjes dus kunnen bommetjes maken.. ๐Ÿ˜…
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Harmless zei:
Ik ken de smaak en ben er uiteraard geen fan van. Maar hebben vloeitjes dus kunnen bommetjes maken.. ๐Ÿ˜…
Klik om te vergroten...

Dat scheelt ook al wat qua smaak en is nog weer wat makkelijker dan het in een capsule doen.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#7
Was ook een grapje zo heb ik het misbruikt..
Komt ook nooit meer goed ๐Ÿ˜•
Na jaren weer nemen nog steeds een kut gevoel.
Dus zou zeker de dosis aanhouden en de regels volgen.
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Och, echt misbruikt heb ik het de laatste 20 jaar niet maar had wel eens minder gekund vroegah.. ๐Ÿคฃ
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja een hele zomer lang 3 a 4 dagen doorfeesten per week 7 jaar geleden.
Gewoon als hij uitwerkte een nieuwe erin.
220mg pillen zonder te tellen.
Nooit gehoord van een 3 maanden regel.
Ging ook gewoon goed.
Elke dag het liefdes gevoel maanden lang.
Keta erbij en ghb.
Pas dat jaar erna kwam ik er achter dat ik niet meer lekker ging op mdma na een jaar stoppen.
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Damn, moedig hoor.. ๐Ÿ˜‚
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
19:00 uur - bommetje 80mg โœ”๏ธ
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
En, hoe was het?
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lekker gehad! Kom er nu pas achter dat we vorige keren veel te veel hebben genomen. Dat was echter zoals gezegd gewoon paar keer met de natte vinger door het zakje graaien en alles wat eraan bleef plakken werd geconsumeerd.

Nu met het weegschaaltje heb je veel meer controle over de hoeveelheid die je binnen krijgt. Nu zie je ook pas hoe weinig het eigenlijk is als je 80mg afweegt. Vorige keren begon ik met 2 a 3 vingertopjes maar da's echt veul meer dan de 80mg van de eerste dosis gisterenavond. Tweede dosis was 50mg en daarna nog eentje van 60mg gepakt. Afgesloten om 02:00 met een lekkere joint en heerlijk geslapen daarna. Vandaag echt geen centje pijn gehad waar ik vorige keren wel wat last van de kaak en binnenkant wangen had enzo..

Een volgende keer verhoog ik de eerste dosis wel iets want vind juist dat vage bij inslaan van de eerste dosis zo lekker en dat had ik gisterenavond niet. Kwam heel geleidelijk..

Al met al fijne avond gehad en blij met de aanschaf van een weegschaaltje op aanraden van iemand hier.. ๐Ÿฅณ
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#14
De juiste afgewogen hoeveelheid is het bij mij net niet, ik moet altijd ff ietsje meer pakken bij de eerste inname omdat ik anders er maar half in zit. Voel het wel maar het is het niet, moet echt die flow krijgen. Goed dat je nu hebt afgewogen..ik was ook verbaasd na altijd een dikke vinger te hebben gepakt hoe weinig met afwegen je binnenkrijgt en toch lekker gaat.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Borax
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bonjour allen. Vanavond gaan we weer eens met vrienden een avondje gek doen thuis. Plan is lekker happie doen en daarna op de bank MDMA kristallen met lekker muziekje erbij enzo. Dit hebben we wel eerder gedaan maar dat was toen altijd lukraak met de natte vinger wat graaien en maar kijken wat er gebeurde.

Sinds kort beschik ik over een 0,001 weegschaaltje en weet derhalve dat ik 1,873 gram kristallen heb liggen. Leuk weetje, doen we verder niets mee.

Nu vraag ik mij af hoe ik de beste high kan bereiken.

Ik = man
Ik = 92 kilo schoon aan de haak
Ik = sportief gebouwd met redelijk wat spiermassa en relatief weinig vet (zag in een ander topic dat dat mogelijk van invloed kan zijn ivm vochtgehalte in lichaam?)

Ik lees redelijk vaak dat ideale maximale dosering lichaamsgewicht x 1,5 mg betreft maar neem je dat in 1x of is het aan te raden om dat in etappes te doen? If so, welke stappen zijn aan te raden voor optimaal genot?

Jeetje wat een gedoe qua voorbereidingen hรจ?

Laatste keer M was 1,5 jaar geleden dus dat is geen issue.

Alvast dank voor de genomen moeite te reageren.. ๐Ÿฅณ

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."