#1
Is iedereen niet extreem verslavingsgevoelig bij benzos? Niet perse geestelijk maar volgens mij zelfs als je compleet in orde bent geestelijk en fysiek en je neemt een maand lang elke dag benzos dan ben je toch wel aardig hooked.
Maar bro F.E.A.R heeft wel een punt. Benzodiazepines lossen weinig tot niks op, ze verdoezelen je problemen alleen tijdelijk. Je kan beter vanuit jezelf proberen veranderingen te maken
De lichamelijke verslaving (afhankelijkheid) is voor ieder inderdaad gelijk. Ik doelde op de geestelijke verslaving. Als iemand een enorme brok spanning is elke dag, en hij beschikt over wat doosjes pillen.. Dan kunnen die pillen er snel doorheen gaan.
Zelfmedicatie is een slecht idee.