Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC in quarantaine

XTC in quarantaine

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gewoon je ding doen en je laten gaan.
Ik Geniet meer alleen van mdma , dan bvb met vrienden of op een feestje.
Ik associeer mdma of xtc ook niet direct met feesten , mss doe ik het daarom liever op men eentje.
K
KetaKechLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo mede drugsgebruikers,

Ik ben geïnteresseerd in het gebruiken van XTC in een setting waarbij ik alleen ben.
Ik wil dan een online rave checken, wat muziek luisteren en misschien dat ik tot wat interessante inzichten komt.

Is er iemand die ervaring heeft met alleen gebruiken (in quarantaine)?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja hoor. Kan prima. Is best leuk ook:)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
In quarantaine nog niet gedaan, denk weinig mensen eerlijk gezegd.

Ik vind alleen mdma gebruiken niet echt leuk, daar ik het echt als een partydrug zie. Beetje socialisen, dansen etc.

Maar er zijn er genoeg hier die dat wel eens alleen doen. @Mindless bijvoorbeeld!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vaak genoeg alleen gedaan. Lekker muziekje erbij!

Vind het juist relaxed om drugs ook in mijn eentje te doen en niet altijd perse in een groep of met vrienden.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mdma is een drugs dat ik absoluut niet alleen wil doen.
Het samen zijn van mdma is juist de power van deze drugs is mijn mening.
Je hart luchten en lekker knuffelen.
In me eentje vind ik mdma lonley
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Gymschoen zei:
ik doe/deed het ook wel eens alleen
dat maakt het eigenlijk bijzonder op een andere manier..
omdat je dan soort van empatisch met jezelf wordt en er een soort aparte innerlijke dialoog onstaat
en je ook helemaal in een coconnetje kan gaan zitten.

enjoy iig!
Klik om te vergroten...
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb nu ongeveer 2x MDMA en 1x 6-APB alleen gedaan.

Ik moet zeggen dat het erg leuk is in je eentje, maar ondanks dat ik me top voelde moest ik toch echt een vorm van contact hebben. Dat kon zijn appen met iemand of hier op het forum iets schrijven.. iets.

Ik zou aanraden om toch iemand bij je te hebben of iemand waarmee je lekker kan appen/bellen/chatten. Mocht je er toch geen behoefte aan hebben kan je dat altijd nog laten. Het is alleen zonde als je er wel heel erg behoefte aan hebt en het kan niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."