#1
Gewoon je ding doen en je laten gaan.
Ik Geniet meer alleen van mdma , dan bvb met vrienden of op een feestje.
Ik associeer mdma of xtc ook niet direct met feesten , mss doe ik het daarom liever op men eentje.
Ik Geniet meer alleen van mdma , dan bvb met vrienden of op een feestje.
Ik associeer mdma of xtc ook niet direct met feesten , mss doe ik het daarom liever op men eentje.