Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoofdpijn

Hoofdpijn

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ganggang💯 zei:
Te weinig vocht krijg ik altijd hoofdpijn van, met of zonder drugs.
Klik om te vergroten...

Veel mensen wel denk ik! Echter is dat bij mij een andere hoofdpijn dan toen ik had met te veel xtc op :)
m
mewtwoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hebben jullie ook wel eens last van hele erge hoofdpijn na een avondje xtc, (1,5pil). Ik heb er wel een beetje bij gedronken waar ik normaal gesproken geen hoofdpijn door krijg, maar zo’n heftige hoofdpijn heb ik nog niet eerder mee gemaakt,
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lilshiney zei:
Hebben jullie ook wel eens last van hele erge hoofdpijn na een avondje xtc, (1,5pil). Ik heb er wel een beetje bij gedronken waar ik normaal gesproken geen hoofdpijn door krijg, maar zo’n heftige hoofdpijn heb ik nog niet eerder mee gemaakt,
Klik om te vergroten...
hoeveel mdma zat er in die anderhalve pil? en had je gecombineerd?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lilshiney zei:
Hebben jullie ook wel eens last van hele erge hoofdpijn na een avondje xtc, (1,5pil). Ik heb er wel een beetje bij gedronken waar ik normaal gesproken geen hoofdpijn door krijg, maar zo’n heftige hoofdpijn heb ik nog niet eerder mee gemaakt,
Klik om te vergroten...
Dat kan bijvoorbeeld te maken hebben met te veel of te weinig water.
Hoofdpijn is helaas een vage klacht die veel verschillende oorzaken kan hebben. Maar sommige oorzaken kunnen stiekem best gevaarlijk worden. Dus het is wel echt een waarschuwingssignaal dat het niet helemaal lekker zit.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik neem zelf hoogstens een beetje MDMA (80 - 125 milligram). Ik heb daarna dan eigenlijk nooit last van hoofdpijn en meestal ook niet echt van een dip ofzo. Less is more met MDMA.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lilshiney zei:
Hebben jullie ook wel eens last van hele erge hoofdpijn na een avondje xtc, (1,5pil). Ik heb er wel een beetje bij gedronken waar ik normaal gesproken geen hoofdpijn door krijg, maar zo’n heftige hoofdpijn heb ik nog niet eerder mee gemaakt,
Klik om te vergroten...
Hoeveel mg mdma zat er in je xtc pil? Wat is jouw eigen lichaamsgewicht? En hoe vaak gebruik je xtc/mdma?
Dat kan allemaal invloed hebben op hoe het valt en of je negatieve bijwerkingen krijgt. En alcohol erbij drinken zoals je deed vergroot ook de kans op bijwerkingen. Een paar glaasjes kan dat al doen. Zowel mdma als alcohol droogt je uit. Sowieso is combineren van alcohol met drugs vaak (geldt niet voor elke drug) een slecht idee.
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
De enige keer dat ik hele nare hoofdpijn had was toen ik -tegen beter weten in- toch nog een kwartje had bijgenomen en echt te veel xtc op had in combinatie met te weinig vocht (hele warme festival dag). Dat werd vrijwel onmiddellijk afgestraft met enorme koppijn en toen was het feest wel voorbij :wink:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mappie88 zei:
De enige keer dat ik hele nare hoofdpijn had was toen ik -tegen beter weten in- toch nog een kwartje had bijgenomen en echt te veel xtc op had in combinatie met te weinig vocht (hele warme festival dag). Dat werd vrijwel onmiddellijk afgestraft met enorme koppijn en toen was het feest wel voorbij :wink:
Klik om te vergroten...
Te weinig vocht krijg ik altijd hoofdpijn van, met of zonder drugs.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."