#1
Hallo,
Door een neuromusculaire aandoening heb ik een energieprobleem en ben ik verslaafd aan neussprays.
Vroeger nam ik nasonex ( en de homeopatische vorm) maar sinds anderhalf jaar ben ik moeten overstappen op het gebruik van otrivine 1mg metazoline, otrivine 0,5 mg metazoline en sofrasolone. Ik spoel vaak met sterimar en kamillosan.
Bestaan er andere neussprays die nuttig voor mij zijn?
Ik heb net gelezen dat er neussprays bestaan met Iliadin. Is dat sterk genoeg?
groeten,
itoero
Door een neuromusculaire aandoening heb ik een energieprobleem en ben ik verslaafd aan neussprays.
Vroeger nam ik nasonex ( en de homeopatische vorm) maar sinds anderhalf jaar ben ik moeten overstappen op het gebruik van otrivine 1mg metazoline, otrivine 0,5 mg metazoline en sofrasolone. Ik spoel vaak met sterimar en kamillosan.
Bestaan er andere neussprays die nuttig voor mij zijn?
Ik heb net gelezen dat er neussprays bestaan met Iliadin. Is dat sterk genoeg?
groeten,
itoero