Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Door een neuromusculaire aandoening heb ik een energieprobleem en ben ik verslaafd aan neussprays. Vroeger nam ik nasonex ( en de homeopatische vorm) maar sinds anderhalf jaar ben ik moeten overstappen op het gebruik van otrivine 1mg metazoline, otrivine 0,5 mg metazoline en sofrasolone. Ik spoel vaak met sterimar en kamillosan. Bestaan er andere neussprays die nuttig voor mij zijn? Ik heb net gelezen dat er neussprays bestaan met Iliadin. Is dat sterk genoeg? groeten, itoero"
"Het problem is dat er extreem weinig bekend is van m'n aandoening. Ik heb spinocerebellaire ataxie type 7. Dokters die dit kennen bestaan denk ik niet in Belgie. Ik eet vrij veel maar ben heel mager, ik heb een probleem om op gewicht te blijven. Metazoline bind met de adrenaline receptor en stimuleert denk ik gewichtsverlies. Daarom dat ik op zoek ben naar iets anders."