#1
Nee ik krijg begeleiding in de vorm van hulp aan huis. Iemand die met me praat en samen stellen we doelen zoals het huishouden doen op tijd opstaan en naar bed meer naar buiten etc. Ik heb geen therapie nee. Daar ben ik nu nog veel te chaotisch en niet gemotiveerd voor. Dat komt nog wel. Ik vind het alleen zo eng om naar buiten te gaan. Meer dan een half uur per dag kan ik niet opbrengen ivm mijn sociale fobie. Ik weet wel dat ik tegen mn angst moet vechten maar het valt me zo zwaar. De antidepressiva werkt ook niet meer. Ik slik het al 18 jaar. Misschien overwegen om een andere te gaan slikken. Ik heb nooit een officiële diagnose gehad voor add . Maar na enig aandringen van mijn kant heeft hij toch Ritalin voorgeschreven. Het was een psych die heel erg makkelijk recepten voorschreef. Ik heb nu een ander. Ik ga wel proberen om meer te ondernemen. Bedankt voor je reactie.