Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrillen

Trillen

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oke omdat ik met oud en nieuw weer een keer pillen ga doen vraag ik het nu maar alvast want het is wel een vrij standaard dingetje aan het worden. Ik heb de laatste paar keer gehad (en vorige keer was het best erg) dat ik best wel erg begin te trillen, op een gegeven moment heb ik het door en dan focus ik mij daar onbewust op en ga ik nog erger trillen. Zo erg dat mijn vriend het irritant vind om met mij op één bank te zitten. Ik ga verder altijd wel lekker, neem altijd een halve en dan meestal over de hele nacht 2(,5) pillen.

Hoe komt dat trillen? Is het toch een teken dat ik teveel heb genomen of komt het door het erop focussen met drugs op? Ik ben nieuwsgierig. :) Bedankt alvast! Ben vast niet de enige die dit heeft. Ik moet wel zeggen dat ik het gevoel heb als ik mij op den duur weet af te leiden met iets anders dat het dan wel weer een stuk minder is.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, dat heb ik ook weleens! Vooral in de come-up. Heel irritant. 😅😂
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb je die pillen getest? 2.5 is wel veel op 1 nacht ja.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kleurboek zei:
Oke omdat ik met oud en nieuw weer een keer pillen ga doen vraag ik het nu maar alvast want het is wel een vrij standaard dingetje aan het worden. Ik heb de laatste paar keer gehad (en vorige keer was het best erg) dat ik best wel erg begin te trillen, op een gegeven moment heb ik het door en dan focus ik mij daar onbewust op en ga ik nog erger trillen. Zo erg dat mijn vriend het irritant vind om met mij op één bank te zitten. Ik ga verder altijd wel lekker, neem altijd een halve en dan meestal over de hele nacht 2(,5) pillen.

Hoe komt dat trillen? Is het toch een teken dat ik teveel heb genomen of komt het door het erop focussen met drugs op? Ik ben nieuwsgierig. :) Bedankt alvast! Ben vast niet de enige die dit heeft. Ik moet wel zeggen dat ik het gevoel heb als ik mij op den duur weet af te leiden met iets anders dat het dan wel weer een stuk minder is.
Klik om te vergroten...

Zijn soms ook gewoon ongecontroleerde spasmen van uw spieren.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#5
🐺PsyTekz zei:
Heb je die pillen getest? 2.5 is wel veel op 1 nacht ja.
Klik om te vergroten...
Nee :flushed: neem gewoon altijd op gevoel bij. Met dit wel als de max.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik besef me trouwens ook dat het best wel veel is hoor maar gelukkig doe ik het ook max. 2x per jaar.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kleurboek zei:
Ik besef me trouwens ook dat het best wel veel is hoor maar gelukkig doe ik het ook max. 2x per jaar.
Klik om te vergroten...
En dan besef je nog niet ten volle hoeveel.
2,5x 100mg of 2,5x 280mg maakt een wereld van verschil.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
En dan besef je nog niet ten volle hoeveel.
2,5x 100mg of 2,5x 280mg maakt een wereld van verschil.
Klik om te vergroten...
Ik ga (en ben) me even nog wat meer inlezen. Denk dat ik het met oud en nieuw beetje anders ga doen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kleurboek zei:
Ik ga (en ben) me even nog wat meer inlezen. Denk dat ik het met oud en nieuw beetje anders ga doen.
Klik om te vergroten...
Het probleem met pillen is dat je nooit weet hoeveel mdma erin zit.
Met mdma kristallen heb je dit probleem niet.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Het probleem met pillen is dat je nooit weet hoeveel mdma erin zit.
Met mdma kristallen heb je dit probleem niet.
Klik om te vergroten...
Hmm dat is ook wel weer zo.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
Het probleem met pillen is dat je nooit weet hoeveel mdma erin zit.
Met mdma kristallen heb je dit probleem niet.
Klik om te vergroten...
Ik heb geluisterd haha. Ik heb nog maar de helft genomen van normaal en zelfs mijn vriend was het ermee eens dat dit veel beter is. Ik voel me ook chiller :) oke sorry als je nu denkt heh haha. Zo voelen mijn hersenen ook nu haha.

Blij dat ik hier toch ook weer dingen leer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."