#1
Ik vind xanax juist een van de minst heftige benzos, zelfs in hoge doseringen vond ik het vrij mild spul.
Ik vind xanax juist een van de minst heftige benzos, zelfs in hoge doseringen vond ik het vrij mild spul.
Ik vind xanax juist een van de minst heftige benzos, zelfs in hoge doseringen vond ik het vrij mild spul.
Ja dat is echt een paardenmiddel inderdaad, dat is eigenlijk de enige benzo die ik geprobeerd heb die ik echt niet leuk sterk meer vond.Een rc flunitrazolam vond ik wel een chille maar zeer sterk.
Ja dat is echt een paardenmiddel inderdaad, dat is eigenlijk de enige benzo die ik geprobeerd heb die ik echt niet leuk sterk meer vond.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."