Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXanax is voor mij persoonlijk heftigste benzo op de markt.

Xanax is voor mij persoonlijk heftigste benzo op de markt.

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind xanax juist een van de minst heftige benzos, zelfs in hoge doseringen vond ik het vrij mild spul.
p
pelgrim

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit bedoel ik op de legale benzo's en niet de rc's zoals flubrazolam en co.

Ik krijg/geraak legaal aan Tranxene 50, Flunitrazepam 1mg, Valium 10mg, Rivotril 2mg, Bromazepam 12mg en Xanax 2mg.

Voor mij persoonlijk vind ik de xanax 2mg bars (Pfizer) het heftigste of het ligt gwn aan hoe ik er op reageer. Van de xanax heb ik al black outs gehad en van slecht 4mg (2 bars) ben ik al redelijk weg.

Zijn er nog mensen die xanax onderschat vinden?

Pelgrim
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
Ik vind xanax juist een van de minst heftige benzos, zelfs in hoge doseringen vond ik het vrij mild spul.
Klik om te vergroten...


Toch raar he ?? Vele andere vinden dat ook dat xanax maar gewoontjes is maar voor mezelf is het de benzo die het sterkste werkt voor mij. Raar maar waar. Maarja mijn bedrading in men hoofd zal wss niet 100% juist zitten tegenover anderen lol.
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychedelibee zei:
Ik vind xanax juist een van de minst heftige benzos, zelfs in hoge doseringen vond ik het vrij mild spul.
Klik om te vergroten...


Een rc flunitrazolam vond ik wel een chille maar zeer sterk. Had zo 3 blotters gekregen van een maat maar weet niet meer hoeveel ug ze waren. Zal het hem eens vragen anders. Zal hem straks een smsje sturen :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
pelgrim zei:
Een rc flunitrazolam vond ik wel een chille maar zeer sterk.
Klik om te vergroten...
Ja dat is echt een paardenmiddel inderdaad, dat is eigenlijk de enige benzo die ik geprobeerd heb die ik echt niet leuk sterk meer vond.
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelibee zei:
Ja dat is echt een paardenmiddel inderdaad, dat is eigenlijk de enige benzo die ik geprobeerd heb die ik echt niet leuk sterk meer vond.
Klik om te vergroten...


Ja heftige shit he. Wow...tjah indd het woordje "wow" zo beknopt kan ik dit paarden/olifanten/nijpaarden middel omschrijven.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."