#1
Ik heb alleen nog maar Xanax (Alprazolam) geprobeerd maar ik vind der eigenlijk niks aan. Verder nooit een benzo op maar na dit “fiasco” hoeft het van ook niet echt meer. Behalve dat ik een goed humeur had merkte ik nada noppen niks.
Ik vind xanax juist een van de minst heftige benzos, zelfs in hoge doseringen vond ik het vrij mild spul.
Ik vind xanax juist een van de minst heftige benzos, zelfs in hoge doseringen vond ik het vrij mild spul.
Ja dat is echt een paardenmiddel inderdaad, dat is eigenlijk de enige benzo die ik geprobeerd heb die ik echt niet leuk sterk meer vond.Een rc flunitrazolam vond ik wel een chille maar zeer sterk.
Ja dat is echt een paardenmiddel inderdaad, dat is eigenlijk de enige benzo die ik geprobeerd heb die ik echt niet leuk sterk meer vond.
Mee eens, ik vind het onprettig spul. Krijg er hartkloppingen van.Ik vind xanax juist een van de minst heftige benzos, zelfs in hoge doseringen vond ik het vrij mild spul.
Ik had Xanax in huis voor eerste hulp bij heftige paniekaanval. De eerste keer dat ik die combineerde met een biertje was ik zo high as fuck, een dag later nog eens geprobeerd maar toen was het effect al weg. Voor de rest vond ik het nul recreatieve waarde hebben, en toen mijn angstklachten verdwenen waren heb ik dat ook netjes gemeld en heb ik ze niet meer in huis.
Ik had ook ooit oxazepam tegen onrust, die heb ik nog wel even laten doorgaan toen ze niet meer nodig waren in geval van niet kunnen slapen. Maar ook die heb ik uiteindelijk stopgezet en heb ook die niet meer in huis.
Benzo's, je moet er van houden denk ik. Voor mij waren ze een hulpmiddel in lastige tijden zoals ze bedoeld zijn, en heb ik er zo goed als geen misbruik van gemaakt want als een sufkut nodden op de bank is gewoon niets voor mij.
Punt is dat als ik aan de benzo's ga dat ik niks meer echt leuk vind. Alles word maar mwah. Het dempt dus ook mijn positieve gevoelens naast de negatieve. Dus als ik vrolijk ben (wat meestal het geval is) dan werken ze juist averechts.
Ik heb alleen nog maar Xanax (Alprazolam) geprobeerd maar ik vind der eigenlijk niks aan. Verder nooit een benzo op maar na dit “fiasco” hoeft het van ook niet echt meer. Behalve dat ik een goed humeur had merkte ik nada noppen niks.
clonazolam is voor mij toch echt een stuk heftiger
clonazolam is voor mij toch echt een stuk heftiger
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."