Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXanax is voor mij persoonlijk heftigste benzo op de markt.

Xanax is voor mij persoonlijk heftigste benzo op de markt.

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb alleen nog maar Xanax (Alprazolam) geprobeerd maar ik vind der eigenlijk niks aan. Verder nooit een benzo op maar na dit “fiasco” hoeft het van ook niet echt meer. Behalve dat ik een goed humeur had merkte ik nada noppen niks.
P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
Psychedelibee
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind xanax juist een van de minst heftige benzos, zelfs in hoge doseringen vond ik het vrij mild spul.
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit bedoel ik op de legale benzo's en niet de rc's zoals flubrazolam en co.

Ik krijg/geraak legaal aan Tranxene 50, Flunitrazepam 1mg, Valium 10mg, Rivotril 2mg, Bromazepam 12mg en Xanax 2mg.

Voor mij persoonlijk vind ik de xanax 2mg bars (Pfizer) het heftigste of het ligt gwn aan hoe ik er op reageer. Van de xanax heb ik al black outs gehad en van slecht 4mg (2 bars) ben ik al redelijk weg.

Zijn er nog mensen die xanax onderschat vinden?

Pelgrim
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychedelibee zei:
Ik vind xanax juist een van de minst heftige benzos, zelfs in hoge doseringen vond ik het vrij mild spul.
Klik om te vergroten...


Toch raar he ?? Vele andere vinden dat ook dat xanax maar gewoontjes is maar voor mezelf is het de benzo die het sterkste werkt voor mij. Raar maar waar. Maarja mijn bedrading in men hoofd zal wss niet 100% juist zitten tegenover anderen lol.
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
Ik vind xanax juist een van de minst heftige benzos, zelfs in hoge doseringen vond ik het vrij mild spul.
Klik om te vergroten...


Een rc flunitrazolam vond ik wel een chille maar zeer sterk. Had zo 3 blotters gekregen van een maat maar weet niet meer hoeveel ug ze waren. Zal het hem eens vragen anders. Zal hem straks een smsje sturen :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
pelgrim zei:
Een rc flunitrazolam vond ik wel een chille maar zeer sterk.
Klik om te vergroten...
Ja dat is echt een paardenmiddel inderdaad, dat is eigenlijk de enige benzo die ik geprobeerd heb die ik echt niet leuk sterk meer vond.
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychedelibee zei:
Ja dat is echt een paardenmiddel inderdaad, dat is eigenlijk de enige benzo die ik geprobeerd heb die ik echt niet leuk sterk meer vond.
Klik om te vergroten...


Ja heftige shit he. Wow...tjah indd het woordje "wow" zo beknopt kan ik dit paarden/olifanten/nijpaarden middel omschrijven.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychedelibee zei:
Ik vind xanax juist een van de minst heftige benzos, zelfs in hoge doseringen vond ik het vrij mild spul.
Klik om te vergroten...
Mee eens, ik vind het onprettig spul. Krijg er hartkloppingen van.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik had Xanax in huis voor eerste hulp bij heftige paniekaanval. De eerste keer dat ik die combineerde met een biertje was ik zo high as fuck, een dag later nog eens geprobeerd maar toen was het effect al weg. Voor de rest vond ik het nul recreatieve waarde hebben, en toen mijn angstklachten verdwenen waren heb ik dat ook netjes gemeld en heb ik ze niet meer in huis.
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#10
acht.zes zei:
Ik had Xanax in huis voor eerste hulp bij heftige paniekaanval. De eerste keer dat ik die combineerde met een biertje was ik zo high as fuck, een dag later nog eens geprobeerd maar toen was het effect al weg. Voor de rest vond ik het nul recreatieve waarde hebben, en toen mijn angstklachten verdwenen waren heb ik dat ook netjes gemeld en heb ik ze niet meer in huis.
Klik om te vergroten...

Bij mij is het omdat men vrouwtje ze krijgt van de arts :wink:.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik had ook ooit oxazepam tegen onrust, die heb ik nog wel even laten doorgaan toen ze niet meer nodig waren in geval van niet kunnen slapen. Maar ook die heb ik uiteindelijk stopgezet en heb ook die niet meer in huis.

Benzo's, je moet er van houden denk ik. Voor mij waren ze een hulpmiddel in lastige tijden zoals ze bedoeld zijn, en heb ik er zo goed als geen misbruik van gemaakt want als een sufkut nodden op de bank is gewoon niets voor mij.

Laatste keer was met oud en nieuw, in de comedown van een 24 uur binge op goeie coke had ik de laatste 80mg oxazepam genomen, en ik moet zeggen dat ik het maar niks vond dat mijn gevoelens zo werden afgevlakt. Ik heb toen wel heerlijk geslapen, dat dan weer wel.
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#12
acht.zes zei:
Ik had ook ooit oxazepam tegen onrust, die heb ik nog wel even laten doorgaan toen ze niet meer nodig waren in geval van niet kunnen slapen. Maar ook die heb ik uiteindelijk stopgezet en heb ook die niet meer in huis.

Benzo's, je moet er van houden denk ik. Voor mij waren ze een hulpmiddel in lastige tijden zoals ze bedoeld zijn, en heb ik er zo goed als geen misbruik van gemaakt want als een sufkut nodden op de bank is gewoon niets voor mij.
Klik om te vergroten...

Jij bent zowiezo verstandiger als ik. Krijg nog benzo's maar 10x minder als tegenover mijn vroegere arts die gwn maar schreef als ik eens een andere wou "proberen". Klein jaartje benzo verslaving gehad daardoor x aantal jaren geleden. Nu niet dagelijks meer, maar krijg wel voorgeschreven voor dagelijks gebruik. Daarom heb ik ook steeds een kleine stash liggen :wink:.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Punt is dat als ik aan de benzo's ga dat ik niks meer echt leuk vind. Alles word maar mwah. Het dempt dus ook mijn positieve gevoelens naast de negatieve. Dus als ik vrolijk ben (wat meestal het geval is) dan werken ze juist averechts.
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#14
acht.zes zei:
Punt is dat als ik aan de benzo's ga dat ik niks meer echt leuk vind. Alles word maar mwah. Het dempt dus ook mijn positieve gevoelens naast de negatieve. Dus als ik vrolijk ben (wat meestal het geval is) dan werken ze juist averechts.
Klik om te vergroten...

Zeer herkenbaar wat je zegt man @acht.zes
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Ik heb alleen nog maar Xanax (Alprazolam) geprobeerd maar ik vind der eigenlijk niks aan. Verder nooit een benzo op maar na dit “fiasco” hoeft het van ook niet echt meer. Behalve dat ik een goed humeur had merkte ik nada noppen niks.
Klik om te vergroten...


@De Dunne Ja zo goed als iedereen vindt het niet zo een goeie/sterke/speciale benzo. Daarom dat ik echt wel denk dat het puur aan mij ligt. Iedereen reageert er wss net iets minder of beter op maar dan bij mij is het dag en nacht verschil.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#16
clonazolam is voor mij toch echt een stuk heftiger
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#17
DeApotheek zei:
clonazolam is voor mij toch echt een stuk heftiger
Klik om te vergroten...


Is dat de benzo onder het merknaam "Clozan" van Pfizer?
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#18
DeApotheek zei:
clonazolam is voor mij toch echt een stuk heftiger
Klik om te vergroten...

Oh nee dat is Clotiazepam blijkbaar die Clozan Pfizer :grin:.

Iemand daar ervaring mee met clotiazepam??
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#19
Iemand dit al ooit gekregen van de arts en/of via via?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#20
clonazolam is een research chemical en dus alleen via een vendor te krijgen.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."