Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUINL ALBERTO STEGEMAN

UINL ALBERTO STEGEMAN

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo lieve leden,

Ooit heb ik eens en afl. VAN UNDERCOVER IN NL GEZIEN WAAR HET OVER ILLEGALE MDS HANDEL GING...Weet er iemand soms welke die IS,

Als ik me niet vergis ging hetvover ms contin en dergelijke BIJ STRAAT DEALERJTES.

links of me op weh helpen zou leuk zijn.

PS : ik zie wat troebel door ontsteking op ogengwn
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat troebel of heel erg troebel? :tongueout:
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze olifant zei:
Wat troebel of heel erg troebel? :tongueout:
Klik om te vergroten...

Hehe ja redelijk troebel zag ik nu is het beter. Heb nu Tobradex oogdruppels gekregen van de arts. 3x per dag 1 druppel per oog en dat voor max 5 dagen. Nu is het men 3de dag en is al veel verbeterd :). Maar tjah had ook de vaak serieus (was moe) en had 3 flunitrazepams binnen en 4 valiums 10...Zal er ook mee te maken gehad hebben hehe :tongueout:.

OT : Als iemand de aflevering weet let me know, had een jaartje geleden op youtibe gezien maar er zijn er o zovele van mr Stegeman :grin: :wink:
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb nog steeds niet die aflevering gevonden :(. Echt niemand die linkje heeft of de titel kent??

PS : Ik bump dit topic nu gwn nog is 1x hoor nadien zie ik wel of er reactie op komt en ook als ik de afl.gevonden heb dan zeg ik het zodat topic dan gesloten kan worden :wink:
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee die ken ik helaas niet :( ik ken wel die aflevering met vuurwerk en dat die dan zijn "vermomming" om doet, dreadlock pruik ofzo hahahaha ik kan me zo bescheuren om die gozer.
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#6
050 zei:
Nee die ken ik helaas niet :( ik ken wel die aflevering met vuurwerk en dat die dan zijn "vermomming" om doet, dreadlock pruik ofzo hahahaha ik kan me zo bescheuren om die gozer.
Klik om te vergroten...

Hehe, ja dat is echt de slechtste poging tot vermomming ooit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."