#1
Straks ben je knettah wappie en krijg je weer niersteen aanval... 😅
Ik persoonlijk zou er mee wachten.
Ik persoonlijk zou er mee wachten.
Als je dit zelf goed terug leest wat is dan je eigen antwoord? Stel het uit.ik heb eergister voor het eerst een niersteen aanval gehad,
vandaag wel rustig’ hij zit er nog wel in maar geen pijn op het moment.
alleen ik was van plan dit weekend na een langetijd weer xtc te gaan gebruiken’ ik dacht zelf dat dat geen probleem moet zijn’ tenzij ik weer een aanval krijg en gigantische pijn zal hebben.
dus mijn vraag is ‘ kan ik gewoon xtc gebruiken? of beter wachten tot die weg is?’
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."