Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnierstenen en xtc?

nierstenen en xtc?

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#1
Straks ben je knettah wappie en krijg je weer niersteen aanval... 😅
Ik persoonlijk zou er mee wachten.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb eergister voor het eerst een niersteen aanval gehad,
vandaag wel rustig’ hij zit er nog wel in maar geen pijn op het moment.
alleen ik was van plan dit weekend na een langetijd weer xtc te gaan gebruiken’ ik dacht zelf dat dat geen probleem moet zijn’ tenzij ik weer een aanval krijg en gigantische pijn zal hebben.


dus mijn vraag is ‘ kan ik gewoon xtc gebruiken? of beter wachten tot die weg is?’
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou wel wachten tot je lichamelijk weer in orde bent persoonlijk. Misschien even aan je arts vragen of het mag? Ze veroordelen je niet, maar dan weet je het wel zeker.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat het je MDMA ervaring een beetje verpest als je piemel voelt als een gasbrander wanneer je een plasje doet. Nierstenen variëren in pijn tussen mensen die er "last" van hebben en mensen die op hun blote knieen bidden tot verschillende goden om het lijden te laten stoppen. Of MDMA een aanval kan triggeren of verergen weet ik niet, maar ook al krijg je geen aanval alleen al het feit dat je nierstenen hebt en een aanval op kan komen terwijl je net lekker aan het gaan bent zal je ervaring gegarandeerd goed verzieken.

Lekker wachten dus.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
bedankt voor de reacties, lekker wachten tot die baksteen eruitkomt dan er tegen aan :)
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou echt heel erg oppassen met plasgerelateerde problemen en MDMA.
MDMA zorgt ervoor dat je een hormoon aanmaakt die het het plassen vergemoeilijkt, een ADH (anti-diuretisch hormoon).
nl.wikipedia.org

Antidiuretisch hormoon - Wikipedia

nl.wikipedia.org nl.wikipedia.org

Als je juist veel moet plassen omdat die steen eruit moet is MDMA wat dat betreft echt een no-go.

Deze link is nog beter qua info mbt XTC:
www.drugsinfo.nl

Waarom kunnen mensen vaak niet plassen wanneer ze XTC hebben gebruikt?

MDMA stimuleert het vrijkomen van het antidiuretisch hormoon (ADH). Dit hormoon zorgt ervoor je niet kunt plassen. Het water blijft dan in je lichaam,..
www.drugsinfo.nl www.drugsinfo.nl

Wat de steen betreft kun je denk ik beter aan het bier gaan dit weekend, dan weet je zeker dat je juist heel veel gaat plassen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
mitchieee zei:
ik heb eergister voor het eerst een niersteen aanval gehad,
vandaag wel rustig’ hij zit er nog wel in maar geen pijn op het moment.
alleen ik was van plan dit weekend na een langetijd weer xtc te gaan gebruiken’ ik dacht zelf dat dat geen probleem moet zijn’ tenzij ik weer een aanval krijg en gigantische pijn zal hebben.


dus mijn vraag is ‘ kan ik gewoon xtc gebruiken? of beter wachten tot die weg is?’
Klik om te vergroten...
Als je dit zelf goed terug leest wat is dan je eigen antwoord? Stel het uit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."