#1
ik las dat je als je xanax neemt 72 uur later pas weer mag autorijden.. is dat zo?
Dat is wel een beetje heftig. :PJa dat klopt idd. Ik lees dat ook overal. Bij enkele keer gebruik is het 72 uur dat je nog positief kunt testen en bij dagelijks gebruik mag je dus nooit autorijden volgens de wet.
Tja, ik maak de wet niet hahahaha.Dat is wel een beetje heftig. :P
Dat gaat tricky worden, ik kan via een maat aan xanax komen maar als je 72 uur later weer mag auto rijden gaat het misschien toch niet door :PIk heb nu 2 keer Alprazolam geprobeerd en moet eerlijk toegeven dat ik de dag er na het echt nog wel merkte. Dus de volgende dag. Maar na 3 dagen merkte ik het echt niet meer in mijn lijf. Dat zegt natuurlijk niets over hoeveel er nog in mijn bloed zat maar de wet zegt drie dagen.
16 uur.Houd je er rekening mee dat je ook na oxa een tijd niet mag rijden? Geen idee hoe lang, dat kun je zelf googelen.
Vanaf 50mg per dagof meer is het 24 uur.16 uur.
Ik vond het antwoord in 1 minuut op google.Oeps.
Zo'n 8 jaar geleden was dat toch wel anders, meen ik me te herinneren. Heb toen een half jaar dagelijks aan de oxa gezeten (3 x 10mg) en er stond op het stickertje 'kan de rijvaardigheid beinvloeden' als ik me niet vergis, en heb er gewoon mee autogereden destijds.
Dan word het xanax doen op een vrijdagavond als ik een weekend vrij ben. Ben nu benieuwd naar die benzos :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."