#1
Goed zo! Misschien is het niks ergs hoor maar even zekerheid hebben zal je ook rust geven.Morgen ga ik er gelijk om 08.00 heen! Gewoon zonder te bellen ga ik er heen en dan moeten ze wel wat.
Laat je hier even weten wat de dokter zei morgen?
Goed zo! Misschien is het niks ergs hoor maar even zekerheid hebben zal je ook rust geven.Morgen ga ik er gelijk om 08.00 heen! Gewoon zonder te bellen ga ik er heen en dan moeten ze wel wat.
3 kwart xtc, dus 3/4 van een pil.Hoe lees ik dit? 3 a 4 xtc of 3 kwartjes?
Als het morgen niet beter is lijk terug naar de huisarts toch wel de beste oplossing. Hoeveel 4fa heb je genomen in totaal. Meestal is 1 dosis genoeg met dit spul. Bijnemen is meestal verlengen van de neveneffecten. Voorlopig genoeg drinken, wat gezond eten. En rust nemen. Je lichaam heeft herstel nodig.
En hoeveel heb je ongeveer genomen
durf het niet te zeggen, heb het niet bijgehouden enorm stom!
Hoeveel 4fa heb je genomen in totaal.
Zal ik zeker doen! Heb net ff gedoucht en lig nu in bed dus we gaan het zien morgen. Super bedankt!!Goed zo! Misschien is het niks ergs hoor maar even zekerheid hebben zal je ook rust geven.
Laat je hier even weten wat de dokter zei morgen?
Ga ik zeker doen! Ja 3 kwart pilletje wel verdeeld over een hele avond hoor dus wel ruim over 6 uur zegma!Hoe lees ik dit? 3 a 4 xtc of 3 kwartjes?
Als het morgen niet beter is lijk terug naar de huisarts toch wel de beste oplossing. Hoeveel 4fa heb je genomen in totaal. Meestal is 1 dosis genoeg met dit spul. Bijnemen is meestal verlengen van de neveneffecten. Voorlopig genoeg drinken, wat gezond eten. En rust nemen. Je lichaam heeft herstel nodig.
Zal ik zeker doen! Heb net ff gedoucht en lig nu in bed dus we gaan het zien morgen. Super bedankt!!
Euhm nou merkte er niks van toen ik had ingeslikt dat was wel echt weinig denk dat dat op mijn duim pasten, maar daarna met me domme kop 2 keer iets bij gesnoven.Kun je het een beetje grof schatten @Lieveranoniem ? Paar sleutelpuntjes, hoeveel en hoe grote lijntjes? Grote hoeveelheid geslikt of waren dat “likjes of vinger dipjes” ?
Wel eens een gram van een drug in poeder gezien? Eyeball eens hoeveel je daar van op had?
Euhm nou merkte er niks van toen ik had ingeslikt dat was wel echt weinig denk dat dat op mijn duim pasten, maar daarna met me domme kop 2 keer iets bij gesnoven.
Ja daarom, mijn vriend heeft zelfde spul genomen alleen ipv xtc had hij 2 avonden 4fa. Voor zelfde geld heb ik wel gewoon een enorm zware dip. We gaan het zien morgen.Ja dat klinkt niet als mega veel maar ja dat is gissen. Als je al onder invloed bent schatje het zelf vaak ook anders in. Heb ik ook.
👍Gelukkig is er niks aan de hand volgens de huisarts, bloed en hartslag is allemaal getest was allemaal netjes! Nog even paar dagen rustig aan doen en dan moest het goed komen!
Helaas zegt de huisarts “kijk het even aan tot vrijdag”Even naar de dokter toe!
Dit was mijn 2e x! Voorlopig ben ik er wel van genezen, hoop gewoon dat niks heel ergs is!Klinkt een beetje als depersonalisatie-/derealisatie. Of licht serotonine syndroom. Door waarschijnlijk gewoon teveel serotonine drugs. Zowel xtc als 4fa (deze iets minder) werken beiden op je serotonine systeem en zeker 4fa ook op je vasculaire gestel. De combi is ongezond en potentieel gevaarlijk.
Hoe vaak en hoeveel xtc, 4fa of andere sero drugs (3mmc etc valt daar ook onder) gebruik je de afgelopen tijd?
Voor nu gezond en goed eten, slapen en proberen niet druk te maken. Wel apart dat je hujsarts je niet wil zien nu.
Sterkte!
Klote dat je 1e keer zo was… Meestal is de 1e keer het leukst.Dit was mijn 2e x! Voorlopig ben ik er wel van genezen, hoop gewoon dat niks heel ergs is!
Ik durf het niet te zeggen, heb het niet bijgehouden enorm stom!Klote dat je 1e keer zo was… Meestal is de 1e keer het leukst.
Als het dan niet aan de xtc lag (1e x en je voelde je goed), is het denk de 4fa.
Was dat getest? 4fa is niet makkelijk te krijgen en hoor dat de kwalkteit laatste tijd bunk is of dat het helemaal geen 4fa is.
En hoeveel heb je ongeveer genomen?
Ik vond dit:
![]()
Wat is 4-FA / 4-FMP?
4-FA is een harddrug die soms 4-FMP wordt genoemd. Het middel wordt voornamelijk op feesten geslikt. Het ziet eruit als een wit poeder, maar de drug wordt ook als pil verkocht.www.drugsinfo.nl
De klachten die je noemt klinken als van de 4fa. En zeker omdat je de dag ervoor met xtc je serotonine al had “opgemaakt” en je receptoren een knauw had gegeven.
Kans is dat de 4fa dan extra slecht valt.
Buikklachten en misselijkheid kan komen door het slikken van 4fa. Je maag had de dag ervoor ook al xtc verwerkt.
Toevallig tips voor wat ik nu beste kan doen?Ik durf het niet te zeggen, heb het niet bijgehouden enorm stom!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."