#1
Klinkt een beetje als depersonalisatie-/derealisatie. Of licht serotonine syndroom. Door waarschijnlijk gewoon teveel serotonine drugs. Zowel xtc als 4fa (deze iets minder) werken beiden op je serotonine systeem en zeker 4fa ook op je vasculaire gestel. De combi is ongezond en potentieel gevaarlijk.
Hoe vaak en hoeveel xtc, 4fa of andere sero drugs (3mmc etc valt daar ook onder) gebruik je de afgelopen tijd?
Voor nu gezond en goed eten, slapen en proberen niet druk te maken. Wel apart dat je hujsarts je niet wil zien nu.
Sterkte!
Hoe vaak en hoeveel xtc, 4fa of andere sero drugs (3mmc etc valt daar ook onder) gebruik je de afgelopen tijd?
Voor nu gezond en goed eten, slapen en proberen niet druk te maken. Wel apart dat je hujsarts je niet wil zien nu.
Sterkte!