Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc en 4fa

Xtc en 4fa

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klinkt een beetje als depersonalisatie-/derealisatie. Of licht serotonine syndroom. Door waarschijnlijk gewoon teveel serotonine drugs. Zowel xtc als 4fa (deze iets minder) werken beiden op je serotonine systeem en zeker 4fa ook op je vasculaire gestel. De combi is ongezond en potentieel gevaarlijk.

Hoe vaak en hoeveel xtc, 4fa of andere sero drugs (3mmc etc valt daar ook onder) gebruik je de afgelopen tijd?
Voor nu gezond en goed eten, slapen en proberen niet druk te maken. Wel apart dat je hujsarts je niet wil zien nu.
Sterkte!
L
LieveranoniemLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Klinkt een beetje als depersonalisatie-/derealisatie. Of licht serotonine syndroom. Door waarschijnlijk gewoon teveel serotonine drugs. Zowel xtc als 4fa (deze iets minder) werken beiden op je serotonine systeem en zeker 4fa ook op je vasculaire gestel. De combi is ongezond en potentieel gevaarlijk.

Hoe vaak en hoeveel xtc, 4fa of andere sero drugs (3mmc etc valt daar ook onder) gebruik je de afgelopen tijd?
Voor nu gezond en goed eten, slapen en proberen niet druk te maken. Wel apart dat je hujsarts je niet wil zien nu.
Sterkte!
Klik om te vergroten...
Dit was mijn 2e x! Voorlopig ben ik er wel van genezen, hoop gewoon dat niks heel ergs is!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."