Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeekend festival - drugs - eten - self care

Weekend festival - drugs - eten - self care

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vier jaar geleden een weekend festival meegemaakt, erg leuk, maar ook een beetje teveel drug genuttigd. Elke dag drugs van vrijdag tot zondag, flinke dip wat logisch was, alleen XTC.

Dit weekend Defqon.1, super spontaan.
Maar deze keer wil ik het beter aan gaan pakken, vrijdag komen we aan, maar ik wil echt beter voor mezelf gaan zorgen. Dus niet alleen hotdogs, snacks en zoete dingen eten, maar ook gezond eten, dus dacht zelf om gekookte eieren mee te nemen, salade en rijstwafels met pindakaas 🤣 (bedenk me nu, hoe droog dat wel niet is) hebben jullie andere suggesties?

Ook wil ik qua drugs niet elke dag vol gaan gebruiken, is dan wel een tijdje geleden, ik feest niet elke maand meer.

Klopt, bedankt voor de adviezen om een keer te gebruiken en daarbij te laten. Maar dan nog is er vast wel een idee om het 'netjes en gecontroleerd te gebruiken, ipv het hele weekend.

Ik combineer niet (meer)
Ik wil, speed gebruiken, alcohol en MDMA.
Waar kan ik mee 'beginnen'?
Alles tips zijn welkom, in de zin van gezond eten op een festival, gebruiken op een festival en voor jezelf zorgen op een festival.
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ga je met vrienden? Spreek dan met elkaar af (en houd elkaar eraan) om regelmatig even te gaan zitten, plassen, eten en drinken. Desnoods zet je herinneringen in je telefoon.
Bij mijn festivaldag afgelopen weekend had ik me ook voorgenomen om goed te eten, maar toen was het ineens een paar uur verder na het eerste rondje over het terrein en uiteindelijk heb ik de hele dag/avond alleen maar een wafel gegeten :confused: en veel te weinig gedronken.

Ik weet niet of je zelf eten en drinken mee mag nemen, meestal is dat niet toegestaan, maar vaak zijn er best wat gezondere eetopties op zo'n festival, dus zorg dat je wat vitamines binnen krijgt, misschien een groente- of fruitsapje, dat is meestal nog wel weg te krijgen.

Qua drugs zou ik zelf één dag kiezen waarop je voor MDMA gaat en de andere dagen rustig aan met alcohol, speed zou ik achterwege laten, maar dat kun je het beste voor jezelf beslissen :)
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Miraculeus zei:
Ga je met vrienden?

Ik weet niet of je zelf eten en drinken mee mag nemen, meestal is dat niet toegestaan, maar vaak zijn er best wat gezondere eetopties op zo'n festival, dus zorg dat je wat vitamines binnen krijgt, misschien een groente- of fruitsapje, dat is meestal nog wel weg te krijgen.

Qua drugs zou ik zelf één dag kiezen waarop je voor MDMA gaat en de andere dagen rustig aan met alcohol, speed zou ik achterwege laten, maar dat kun je het beste voor jezelf beslissen :)
Klik om te vergroten...

Yess ga met vrienden, rust nemen doen we zelf ook altijd. We mogen eten en drinken meenemen, balen dat we alleen geen koelbox hebben. Maar echt de simpele dingen meenemen dat je makkelijk kan eten, is wel handig maar niet al te gezond dus. Normaalgesproken ben ik voor het makkelijkd, maar mensen veranderen dus vandaar dat ik daar dus nu wat waarde aan hecht.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#4
GroteDoppe zei:
Yess ga met vrienden, rust nemen doen we zelf ook altijd. We mogen eten en drinken meenemen, balen dat we alleen geen koelbox hebben. Maar echt de simpele dingen meenemen dat je makkelijk kan eten, is wel handig maar niet al te gezond dus. Normaalgesproken ben ik voor het makkelijkd, maar mensen veranderen dus vandaar dat ik daar dus nu wat waarde aan hecht.
Klik om te vergroten...
Beste is denk ik gezonde dingen te maken voor eerste dag/avond.
Zuivel producten wil je namelijk wel gekoeld bewaren want met warm weer gaat het al vrij snel naar de bertverderrie.
Als je verder geen koeling hebt zou ik gewoon op/rond het festival terrein gaan eten en dan iets gezonds kiezen.
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#5
snorlax zei:
Beste is denk ik gezonde dingen te maken voor eerste dag/avond.
Klik om te vergroten...

Ja, ik ga gewoon een grote box met salade meenemen, mozzarella, kipfilet dressing tomaatjes komkommer 🤣
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
In de zomer kampeer ik graag, en ik leerde dat je etenswaren onder het tent zeil moet schuiven, dan blijft het best wel koel, en goed, zelfs met warm weer! Zo bewaarden we salami, kaas, eieren enz.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dag 1: alcohol
Dag 2: mdma
Dag 3: speed
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Natozlato zei:
In de zomer kampeer ik graag, en ik leerde dat je etenswaren onder het tent zeil moet schuiven, dan blijft het best wel koel,
Klik om te vergroten...
Klopt als een bus! Het liefste onder het zeil van je binnentent. Moet zeggen dat het op Pinkpop toch wat lauwig werd. Maarja 36 graden gaat je niet in de koude kleren zitten.

Met kaas zou ik wel een beetje oppassen. Sommige kaassoorten ontbinden en dan heb je zo'n laag olie op je kaas 😅

Verder zou ik je sowieso afraden om mdma op de eerste dag te doen. Kans dat je dan al gaat dippen op het festival. Van de drie middelen zou ik zeggen: alcohol, mdma, speed. In die volgorde, precies zoals @FredKroket al zei. Persoonlijk zou ik alcohol achterwege laten, zeker in grote hoeveelheden. Ik zou dan nog eerder ket pakken.
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik was ook Defqon en heb echt 4 dagen lang drugs gebruikt. Ik heb mijn eerste 2 dagen overleefd op ket en coke, de 3e dag 3mmc en de 4e dag speed en GHB. Was me eerste keer GHB en vond er eigenlijk echt geen zak aan😂 na defqon dacht ik dat ik heel erg moest bijkomen en dat ik me daarom zo ziek voelde alleen helaas had k gratis corona gekregen daarzo🥲
C
ChatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
TeveelKaas zei:
alleen helaas had k gratis corona gekregen daarzo🥲
Klik om te vergroten...
Haha, ik ook! Maarja had ook te mooi geweest om opeens geen corona meer te hebben in deze wereld. Inmiddels weer herstelt en geen dip gehad verder.

Wij gaan al jaren naar allerlei 3-4daagse festivals en gebruiken altijd alle dagen. Niet perse een goede tip voor anderen maar ik gebruik ook rustig meerdere dagen mdma achter elkaar, de 3e dag werkt het soms zelfs beter dan de 1e. Daarbij hebben we eigenlijk maar 1 gouden regel en dat is altijd ontbijten. Op defqon hadden ze steaks, die waren echt perfect om mee te starten. Niet al te vet en fijne eiwitten en zout.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."