Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsadhd en xtc / mdma

adhd en xtc / mdma

21 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
JopiekrekelLid
01-01-2024, 00:00
#1
ljuv zei:
Het bevat dezelfde werkende stof, maar wat TO hier zegt

kan ik absoluut wel beamen. Ik gebruik ook veul liever mdma om deze reden (+ het beter kunnen doseren vd werkzame stof). Nadeel is dat ik wel snel te veel bijpak. Al heb ik dat met pillen ook heheh.

Ik heb dus, waarschijnlijk, wel adhd. Ik heb eigenlijk nooit het idee gehad dat dat invloed had op mn gebruik of mijn ervaring. Ik ben nog even praatgraag, aan het dansen als een gek, rondjes aan het lopen en op avontuur als altijd, maar met die fantastische mdma glow. Ik denk wel dat ik door mn adhd sneller overmoedig word (hence het te veel bijpakken), dus ik denk dat goed afwegen en je aan je vooraf voorgestelde hoeveelheid houden dat prima oplost. Bovendien werkt mdma ook op je dopamine, wat al ontregelt is met adhd... Mentale bijwerkingen kunnen dus vgm ernstiger zijn bij adhd'ers, maar ik heb zelf nooit een dip gehad. En ook dat hoor ik van meer Adhd'ers. Als je al depressieve of angstige klachten hebt kan een bad trip ook sneller voorkomen.
Volgens mij heeft methylfenidaat wel wat invloed. De werking versterkt elkaar dus overdosering zal ook sneller voorkomen. Een lagere dosering is dan dus ECHT aan te raden. Niet relevant voor TO, wel voor andere meelezers.

Met enige voorzichtigheid benaderen, zeker niet gek hoge dosissen pakken en je eige in de gaten houden dus, dan is er volgens mij weinig aan de hand (en eerlijk; zouden alle drugsgebruikers moeten doen).
Klik om te vergroten...
Ik ben echt een newbie dus weet niet hoe ik goed moet citeren. Helaas kamp ik wel met een angststoornis. Vroeger toen ik nog veel gebruikte had ik ook vaak wel angst vooraf. Helaas door omstandigheden is die angststoornis wat groter geworden. Nou moet ik zeggen dat ik hem de laatste tijd echt wel goed onder controle heb. Hij uit zich alleen in heel erg piekeren bij vlagen. Is het nu dan echt af te raden om een klein beetje te gebruiken? Ik heb morgen een festival namelijk en zou graag wat md willen doen. Hooguit 1 of 2 likjes en minimaal.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jopiekrekel zei:
Ik ben echt een newbie dus weet niet hoe ik goed moet citeren. Helaas kamp ik wel met een angststoornis. Vroeger toen ik nog veel gebruikte had ik ook vaak wel angst vooraf. Helaas door omstandigheden is die angststoornis wat groter geworden. Nou moet ik zeggen dat ik hem de laatste tijd echt wel goed onder controle heb. Hij uit zich alleen in heel erg piekeren bij vlagen. Is het nu dan echt af te raden om een klein beetje te gebruiken? Ik heb morgen een festival namelijk en zou graag wat md willen doen. Hooguit 1 of 2 likjes en minimaal.
Klik om te vergroten...
Pfoe, dat zou ik echt niet durven zeggen... Ik denk dat ik het mn vrienden dan wel af zou raden, zegmaar. Maar anderzijds zou ik ze ook een fijne tijd gunnen en gewoon goede afspraken maken over wat te doen bij zo'n aanval.

In elk geval een heel fijne avond toegewenst.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."