Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsValium

Valium

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Yow

Ik heb wat vragen over Valium omdat ik opgevangen heb dat dit je wel een lichte high kan geven. Een beetje een zweverig gevoel en lichtjes in je hoofd.
Op Google vind ik echter weinig over Valium als recreatief gebruik en wat precies de effecten zijn.

Heeft iemand hier het al eens gedaan? Hoe voelde dit precies? En hoeveel neem je dan?

Is het leuker als je dit combineert met andere drugs? Misschien een combo met coke om de high te hebben maar niet in slaap te vallen?
Of met keta om een hardere high te hebben?

Ik heb wel eens Xanax gedaan maar voelde hier verdomd weinig van (miss omdat ik toen ook coke binnen had), behalve enkele dagen last van geheugen...

Thanks
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
heyol zei:
Yow

Ik heb wat vragen over Valium omdat ik opgevangen heb dat dit je wel een lichte high kan geven. Een beetje een zweverig gevoel en lichtjes in je hoofd.
Op Google vind ik echter weinig over Valium als recreatief gebruik en wat precies de effecten zijn.

Heeft iemand hier het al eens gedaan? Hoe voelde dit precies? En hoeveel neem je dan?

Is het leuker als je dit combineert met andere drugs? Misschien een combo met coke om de high te hebben maar niet in slaap te vallen?
Of met keta om een hardere high te hebben?

Ik heb wel eens Xanax gedaan maar voelde hier verdomd weinig van (miss omdat ik toen ook coke binnen had), behalve enkele dagen last van geheugen...

Thanks
Klik om te vergroten...
Ik raad het af om dit als recreatief middel te gebruiken, xanax en valium lijken heel erg op elkaar. De moleculen lijken extreem veel op elkaar en de effecten komen overeen. Kleine verschillen als meer sedatie zijn alles wat je tussen de twee zult merken.

Ze zijn verslavender dan heroine, en het effect is niet eens echt leuk. Er zijn meer benzo (xanax en valium = benzo) verslaafden dan alcoholisten in Nederland. Zo extreem dus.

Het is handig als je wilt slapen na een upper als coke, maar mocht je geen angst stoornissen hebben, zou ik niet met benzo's gaan kloten. Als je geen angst hebt en het neemt, wil je vooral slapen of word je rustig. Het overgroote deel van de mensen krijgt spijt van het te proberen.
Het is een niet sociale versie van alcohol, zonder (echte) euforie. Gebruik dan alcohol of ketamine, minder verslavend en leuker.

Ik heb het gebruikt, en had dat achteraf niet hoeven/willen doen. Geef mij maar wat anders.
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmmmm dat wist ik niet. Merci voor de waarschuwing!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
Stonologie zei:
Ik raad het af om dit als recreatief middel te gebruiken, xanax en valium lijken heel erg op elkaar. De moleculen lijken extreem veel op elkaar en de effecten komen overeen. Kleine verschillen als meer sedatie zijn alles wat je tussen de twee zult merken.

Ze zijn verslavender dan heroine, en het effect is niet eens echt leuk. Er zijn meer benzo (xanax en valium = benzo) verslaafden dan alcoholisten in Nederland. Zo extreem dus.

Het is handig als je wilt slapen na een upper als coke, maar mocht je geen angst stoornissen hebben, zou ik niet met benzo's gaan kloten. Als je geen angst hebt en het neemt, wil je vooral slapen of word je rustig. Het overgroote deel van de mensen krijgt spijt van het te proberen.
Het is een niet sociale versie van alcohol, zonder (echte) euforie. Gebruik dan alcohol of ketamine, minder verslavend en leuker.

Ik heb het gebruikt, en had dat achteraf niet hoeven/willen doen. Geef mij maar wat anders.
Klik om te vergroten...
Nix toe ge voegen behalve nog eens , neem ze niet..
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb vaak Xanax en ook Valium recreatief gebruikt maar zou het niemand aanraden...
l
logitecholivLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het het is te zien wat je juist wil en hoe hoog jouw tolerantie is. bij sommige mensen heeft valium een heerlijk gevoel maar bij andere mensen worden er gewoon moe van. het is inderdaad af te raden om valium recreatief te gebruiken omdat het erg verslavend is. ik neem af en toe eens een valium of een alprazolam om te ontspannen maar daar zitten soms wel een paar weken tot maanden tussen. als je geen tolerantie hebt zou ik beginnen met 5mg en 20 tot 30 min wachten en zien wat het heeft,voel je niks? dan kan je een extra 5 mg bij nemen. persoonlijk heb ik genoeg met 10 mg, maar dat is bij de meesten wel anders. Maar het blijft het beste om het gewoon niet te doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."