#1
Ik volg je niet helemaal. Amfexa ís dexamfetamine en als je dat een lange tijd slikt dan bouw je daarmee een tolerantie op, waardoor je dus inderdaad minder voelt van het effect. Als je daarbij ook nog eens amfetamine gebruikt, dan verhoog je daar volgens mij je tolerantie nog meer mee, vanwege de kruistolerantie die je daarbij hebt (maar dit weet ik niet heel zeker, correct me if I'm wrong). Ik snap dus niet waarom je zou twijfelen aan de werking van Amfexa, want het is logisch dat het niet meer hetzelfde doet als voorheen a.d.h.v. je situatie.