Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@Ganggang💯 en de hartkloppingen zijn ook veel erger dan bij speed en andere dex. Terwijl 80 mg met redelijke tolerantie toch niet als gevaarlijk wordt gezien!"
"Zou iemand mij hier kunnen helpen in een dillema. Ik heb redelijk wat dex gebruikt en speed maar ben voor de eerste x echt bang voor mn hartkloppingen zijn heviger dan normaal. Ik heb 70 Mg op"
"Raar zeg kan het maar niet los laten nog nooit gehad ook dit. Maar in ieder geval bedankt voor het reageren en de geruststellende woorden!"
"Goedemorgen, Ik ben nieuw hier op het forum maar ben al een lange tijd bezoeker van het forum en recreatieve gebruiker. Ik heb 2 jaar lang onder het mom van adhd. Dexamfetamine meegekregen. Vaak nam ik dan wel eens 2 pilletjes tijdens een sociale bezigheid of intensieve dag en een x in de zoveel tijd snuifje en slikten we een hogere dosis om lekker los te gaan. Nu met amfexa merk ik op een lage dosis dat het zogoed als niks doet. Was vandaag een dagje vrij en dacht ga is lekker los op de amfexa. Heb zo'n 25 aan 30 milligram gesnoven en 20 milligram geslikt. Het enige wat ik merk zijn de lichamelijke symptomen en iets verhoogde focus en energie. Hoe is het zelfs bij een hogere dosis amfetamine(want dat blijft het) dat het totaal niet hetzelfde doet als dex of speed? Begin nu ernstig te twijfelen aan de betrouwbaarheid van amfexa!"
"Goedemiddag, Ik plaatste net een topic over amfexa maar nu heb ik een verschijnselen wat ik bij dex en speed nooit heb gehad. Mijn hart gaat erg tekeer. Ik heb 80 mg amfexa op met een redelijke tolerantie. Heb dit nog nooit gehad de angst bedoel ik dan. Is deze realistisch te noemen?"
"@Spyro hij klopt ook vrij onregelmatig. Heb niet echt last van steken ofzo. Tis puur het kloppen."
"Hallo. Mijn uitleg was niet helemaal compleet. Ik heb vorige week nog een strip magistrale dex weten te bemachtigen 15 Mg en had weer de energie zoals ik altijd van dexamfetamine krijg. Zit nu op meer dan 70 Mg amfexa en kan zeggen dat ik nu wel iets van een rush voel maar toch net even anders. Zou dit dan echt Door de hulpstoffen komen zoals er veel word gesuggereerd?"