Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsepizolam

epizolam

36 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#1
transformated zei:
Gewoon onder je tong leggen tot het oplost.
Klik om te vergroten...
oke bedankt!DE anderen ook bedankt!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
transformated zei:
Gewoon onder je tong leggen tot het oplost.
Klik om te vergroten...
Een blotter lost niet op.
Ik sabbel er 10 minuutjes op en rol een bolletje met men tong , en slik ze dan door.

Je kan een blotters ook gewoon doorslikken , scheelt 20/30 minuutjes ofzo in come up
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik neem ze vaak gewoon bucaal gezien de blotter Dan goed op zijn plek blijf en niet zo irritand rond zwerft in je mond.

Dit hoeft trouwens niet je Kunt ze gewoon oraal nemen en zullen Dan even goed werken als bucaal/sublinguaal.
Sublinguaal/bucaal komt wel wat sneller op maar dat maakt niet veel uit.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
inner_search zei:
Een blotter lost niet op.
Ik sabbel er 10 minuutjes op en rol een bolletje met men tong , en slik ze dan door.

Je kan een blotters ook gewoon doorslikken , scheelt 20/30 minuutjes ofzo in come up
Klik om te vergroten...
Ik laat ze gewoon in me mond tot ze oplossen. Duurt wel even.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
transformated zei:
Ik laat ze gewoon in me mond tot ze oplossen. Duurt wel even.
Klik om te vergroten...
Nog bij geen enkele blotter gebeurd bij mij, mss heeft men geduld er wel met met maken :d
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#6
inner_search zei:
Een blotter lost niet op.
Ik sabbel er 10 minuutjes op en rol een bolletje met men tong , en slik ze dan door.

Je kan een blotters ook gewoon doorslikken , scheelt 20/30 minuutjes ofzo in come up
Klik om te vergroten...
Slaap je er goed op?Zijn er bijwerkingen?
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#7
O heb het net gelezen bij de andere het is een inslaper
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#8
joetsie zei:
Slaap je er goed op?Zijn er bijwerkingen?
Klik om te vergroten...
Nee , ik heb heb hoge tolerantie en vind eti 1 van de slechtste benzo's die er zijn :).

En ja als je ze lange tijd neemt met regelmaat krijg je nasty sides.
Ik raad je dus aan niet met benzo's te beginnen , of mocht je al bezig zijn.
Het zo min mogelijk te doen :wink:.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#9
inner_search zei:
Nee , ik heb heb hoge tolerantie en vind eti 1 van de slechtste benzo's die er zijn :).

En ja als je ze lange tijd neemt met regelmaat krijg je nasty sides.
Ik raad je dus aan niet met benzo's te beginnen , of mocht je al bezig zijn.
Het zo min mogelijk te doen :wink:.
Klik om te vergroten...
nou slik ze al 20 jaar......weet je dat er veel vrouwen van mijn leeftijd zijn die al heel lang bezo slikken.Heb contact met enkele.maar die slikken bromazepam clonazepam lormetazepam erg he zijn wij...
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
joetsie zei:
nou slik ze al 20 jaar......weet je dat er veel vrouwen van mijn leeftijd zijn die al heel lang bezo slikken.Heb contact met enkele.maar die slikken bromazepam clonazepam lormetazepam erg he zijn wij...
Klik om te vergroten...
Is dan ook niet voor nix het meest voorgeschreven middel van de jaren 70 en genaamd the housewife drug in Amerika (benzos in het algemeen :wink:).
Nou als je ze al 20 jaar slikt hoef ik je geen verdere dinge meer uit te leggen.
Hopelijk krijg je zo tot je sterft dan van je arts.
Want afkicken na 20 jaar is het dubbele van mij , en ik vind mijn taper al geen pretje.
Niet alleen vrouwen slikken ze hoor.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#11
inner_search zei:
Is dan ook niet voor nix het meest voorgeschreven middel van de jaren 70 en genaamd the housewife drug in Amerika (benzos in het algemeen :wink:).
Nou als je ze al 20 jaar slikt hoef ik je geen verdere dinge meer uit te leggen.
Hopelijk krijg je zo tot je sterft dan van je arts.
Want afkicken na 20 jaar is het dubbele van mij , en ik vind mijn taper al geen pretje.
Niet alleen vrouwen slikken ze hoor.
Klik om te vergroten...
ja uit de tijd van valium
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#12
joetsie zei:
ja uit de tijd van valium
Klik om te vergroten...
wat is een taper?De blotter hielp niet
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#13
joetsie zei:
wat is een taper?De blotter hielp niet
Klik om te vergroten...
Google is je vriend.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Duckduckgo is een betere vriend.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mijn ervaring met RC-benzo’s op blotters is dat ze vaak heel bitter smaken. Vooral flunitrazolam herinner ik me als zo vies dat onder mijn tong houden echt geen optie was, etizolam heb ik al een tijd niet meer op blotters gehad. Maar zoals hierboven al gezegd door @inner_search, je kunt ze ook gewoon direct doorslikken. Werkt net zo goed, inderdaad een wat tragere come-up maar alsnog vaak wel binnen een half uur / drie kwartier. Ik deed het zo altijd met die bittere zegeltjes. Succes. :)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
inner_search zei:
Is dan ook niet voor nix het meest voorgeschreven middel van de jaren 70 en genaamd the housewife drug in Amerika (benzos in het algemeen :wink:).
Nou als je ze al 20 jaar slikt hoef ik je geen verdere dinge meer uit te leggen.
Hopelijk krijg je zo tot je sterft dan van je arts.
Want afkicken na 20 jaar is het dubbele van mij , en ik vind mijn taper al geen pretje.
Niet alleen vrouwen slikken ze hoor.
Klik om te vergroten...

Echt wel! Benzo’s zijn exclusief voor vrouwen hoor! xD
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
joetsie zei:
Ik proefde niks was net een stukje karton
Klik om te vergroten...

Oké, beter dan. :) Ik weet ook niet of het echt de stof zelf was die zo bitter was, kan ook goed met de gebruikte inkt op de zegels te maken gehad hebben.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Roze Olifant zei:
Oké, beter dan. :) Ik weet ook niet of het echt de stof zelf was die zo bitter was, kan ook goed met de gebruikte inkt op de zegels te maken gehad hebben.
Klik om te vergroten...
Ik heb ze voor de eerste keer en ze zijn wit.Maar ga het doorgeven dat ze niet werken
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#19
Roze Olifant zei:
Oké, beter dan. :) Ik weet ook niet of het echt de stof zelf was die zo bitter was, kan ook goed met de gebruikte inkt op de zegels te maken gehad hebben.
Klik om te vergroten...
Eti is niet niet bitter , smaakloos eigenlijk.
Vooral fluni , flualpra en flubroma zijn erg bitter , zowel op blotter als met poeder opgelost.
Moet poederoplossing neem ik speciaal iets van grapefruitsap om dat het al wat bitterder is zelf.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#20
joetsie zei:
Ik heb ze voor de eerste keer en ze zijn wit.Maar ga het doorgeven dat ze niet werken
Klik om te vergroten...
Moet je niet doen , is je eigen schuld.
Je slikt 20 jaar benzo's en verwacht dat 2mg je iets doet.
Slik er gewoon geen meer , je brengt je zelf gewoon meer in de problemen.
Zie onder ogen dat je een probleem hebt zoals ik en ga verder met je jarenlang van voorgeschreven benzo's.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."