Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsepizolam

epizolam

36 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#1
inner_search zei:
Is dan ook niet voor nix het meest voorgeschreven middel van de jaren 70 en genaamd the housewife drug in Amerika (benzos in het algemeen :wink:).
Nou als je ze al 20 jaar slikt hoef ik je geen verdere dinge meer uit te leggen.
Hopelijk krijg je zo tot je sterft dan van je arts.
Want afkicken na 20 jaar is het dubbele van mij , en ik vind mijn taper al geen pretje.
Niet alleen vrouwen slikken ze hoor.
Klik om te vergroten...
ja uit de tijd van valium
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#2
joetsie zei:
ja uit de tijd van valium
Klik om te vergroten...
wat is een taper?De blotter hielp niet
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
joetsie zei:
wat is een taper?De blotter hielp niet
Klik om te vergroten...
Google is je vriend.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Duckduckgo is een betere vriend.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn ervaring met RC-benzo’s op blotters is dat ze vaak heel bitter smaken. Vooral flunitrazolam herinner ik me als zo vies dat onder mijn tong houden echt geen optie was, etizolam heb ik al een tijd niet meer op blotters gehad. Maar zoals hierboven al gezegd door @inner_search, je kunt ze ook gewoon direct doorslikken. Werkt net zo goed, inderdaad een wat tragere come-up maar alsnog vaak wel binnen een half uur / drie kwartier. Ik deed het zo altijd met die bittere zegeltjes. Succes. :)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
inner_search zei:
Is dan ook niet voor nix het meest voorgeschreven middel van de jaren 70 en genaamd the housewife drug in Amerika (benzos in het algemeen :wink:).
Nou als je ze al 20 jaar slikt hoef ik je geen verdere dinge meer uit te leggen.
Hopelijk krijg je zo tot je sterft dan van je arts.
Want afkicken na 20 jaar is het dubbele van mij , en ik vind mijn taper al geen pretje.
Niet alleen vrouwen slikken ze hoor.
Klik om te vergroten...

Echt wel! Benzo’s zijn exclusief voor vrouwen hoor! xD
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
joetsie zei:
Ik proefde niks was net een stukje karton
Klik om te vergroten...

Oké, beter dan. :) Ik weet ook niet of het echt de stof zelf was die zo bitter was, kan ook goed met de gebruikte inkt op de zegels te maken gehad hebben.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Roze Olifant zei:
Oké, beter dan. :) Ik weet ook niet of het echt de stof zelf was die zo bitter was, kan ook goed met de gebruikte inkt op de zegels te maken gehad hebben.
Klik om te vergroten...
Ik heb ze voor de eerste keer en ze zijn wit.Maar ga het doorgeven dat ze niet werken
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze Olifant zei:
Oké, beter dan. :) Ik weet ook niet of het echt de stof zelf was die zo bitter was, kan ook goed met de gebruikte inkt op de zegels te maken gehad hebben.
Klik om te vergroten...
Eti is niet niet bitter , smaakloos eigenlijk.
Vooral fluni , flualpra en flubroma zijn erg bitter , zowel op blotter als met poeder opgelost.
Moet poederoplossing neem ik speciaal iets van grapefruitsap om dat het al wat bitterder is zelf.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
joetsie zei:
Ik heb ze voor de eerste keer en ze zijn wit.Maar ga het doorgeven dat ze niet werken
Klik om te vergroten...
Moet je niet doen , is je eigen schuld.
Je slikt 20 jaar benzo's en verwacht dat 2mg je iets doet.
Slik er gewoon geen meer , je brengt je zelf gewoon meer in de problemen.
Zie onder ogen dat je een probleem hebt zoals ik en ga verder met je jarenlang van voorgeschreven benzo's.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#11
inner_search zei:
Eti is niet niet bitter , smaakloos eigenlijk.
Klik om te vergroten...
True story. Etizolam smaakt nergens naar. Ik ga mijn vendor mailen, ik stop elke avond een taper in mn muil en merk er niets van. Totdat ik een kleiner stukje karton onder mn tong leg, dan krijg ik pijn in mn kop. Dus ik ben eigenlijk afhankelijk van ‘niks’
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#12
inner_search zei:
Moet je niet doen , is je eigen schuld.
Je slikt 20 jaar benzo's en verwacht dat 2mg je iets doet.
Slik er gewoon geen meer , je brengt je zelf gewoon meer in de problemen.
Zie onder ogen dat je een probleem hebt zoals ik en ga verder met je jarenlang van voorgeschreven benzo's.
Klik om te vergroten...
Ja krijg ze van de arts en blijf ze slikken
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#13
joetsie zei:
Ja krijg ze van de arts en blijf ze slikken
Klik om te vergroten...
Ja dat weten we al dat je eigenwijs bent.
Nu ga ik je negeren voor het escaleert.

👋
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
inner_search zei:
Eti is niet niet bitter , smaakloos eigenlijk.
Vooral fluni , flualpra en flubroma zijn erg bitter , zowel op blotter als met poeder opgelost.
Moet poederoplossing neem ik speciaal iets van grapefruitsap om dat het al wat bitterder is zelf.
Klik om te vergroten...

Oh toch wel de stof zelf dus. Het viel me bij flunitrazolam echt heel erg op, gedverdemme. De eerste RC-benzo die ik ooit in huis had was etizolam op zegels, en inderdaad heb ik het toen niet opgemerkt. Apart dat dit blijkbaar zo verschilt voor stoffen die op elkaar lijken!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#15
Roze Olifant zei:
Oh toch wel de stof zelf dus. Het viel me bij flunitrazolam echt heel erg op, gedverdemme. De eerste RC-benzo die ik ooit in huis had was etizolam op zegels, en inderdaad heb ik het toen niet opgemerkt. Apart dat dit blijkbaar zo verschilt voor stoffen die op elkaar lijken!
Klik om te vergroten...
Ja idd , ik had eerst pellets clona als eerste rc , die konden op men tong smelten en waren smaakloos.
Maar de fluni pellets blotter en poeders zijn enorm enorm bitter.
Als ik even rap wou zijn voor men taper en spoot 1ui (1mg) in men mond proefde ik het nog een half uur.
Blotters tot een uur na hebt sabbelen en Door slikken.

Bij mijn rc's benzo's zijn.
Enorm bitter*
Fluni met uistek
Flualpra
Flubroma
Pyra
Clona
En die nieuwste die sinds kort in omloop is ( ben de naam even kwijt)

En smaakloos*
Eti.
Bromazepam
En diclazepam.

Men voorgeschreven diazepam van eg is ook zeer bitter als ik de pil op men tong laat liggen.
Terwijl men bromazolam , tetrazepam (waar is de tijd dat ik 19 was :grin:)
En dormicum en noct (stofnaam vergeten)
Ook gewoon smaakloos als voorgeschreven pil op men tong lagen.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#16
Roze Olifant zei:
Vooral flunitrazolam herinner ik me als zo vies dat onder mijn tong houden echt geen optie was, etizolam heb ik al een tijd niet meer op blotters gehad.
Klik om te vergroten...
Dat is ook de reden waarom ik ze alle 150 in een 50/50 water/ethanol mix gestoken heb en in een sapje deed , men blotters waren 0.25mg en moest elke avond 1mg voor het slapen.
Ik houde die 4 blotters nog geen minuut uit en moest ze doorslikken 🤣 .

Nu gelukkig een een dicla slow taper die me echt goed af gaat 🥳
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#17
inner_search zei:
Ja dat weten we al dat je eigenwijs bent.
Nu ga ik je negeren voor het escaleert.

👋
Klik om te vergroten...
Dit zit mij dwars.Ik hoop niet dat je boos op mij bent maar idd heb ik een probleem
Ik ben verslaafd ja
Ik ben alleen bekend met pam
Daarom ben ik hier gaan kijken om ervaring op te doen
Ben nooit bekend geweest met blotters,taper enz
Zie dat je een man bent en mannen slikken ze dus ook
Dat ik navraag ga doen vind ze juist fijn,heeft zelfs gevraagd of ik reclame wil maken bv op facebook,wat ik niet ga doen.
Ben jij aan het afbouwen?
Nou als je kinderen hebt fijne vaderdag straks

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."