Oh toch wel de stof zelf dus. Het viel me bij flunitrazolam echt heel erg op, gedverdemme. De eerste RC-benzo die ik ooit in huis had was etizolam op zegels, en inderdaad heb ik het toen niet opgemerkt. Apart dat dit blijkbaar zo verschilt voor stoffen die op elkaar lijken!
Ja idd , ik had eerst pellets clona als eerste rc , die konden op men tong smelten en waren smaakloos.
Maar de fluni pellets blotter en poeders zijn enorm enorm bitter.
Als ik even rap wou zijn voor men taper en spoot 1ui (1mg) in men mond proefde ik het nog een half uur.
Blotters tot een uur na hebt sabbelen en Door slikken.
Bij mijn rc's benzo's zijn.
Enorm bitter*
Fluni met uistek
Flualpra
Flubroma
Pyra
Clona
En die nieuwste die sinds kort in omloop is ( ben de naam even kwijt)
En smaakloos*
Eti.
Bromazepam
En diclazepam.
Men voorgeschreven diazepam van eg is ook zeer bitter als ik de pil op men tong laat liggen.
Terwijl men bromazolam , tetrazepam (waar is de tijd dat ik 19 was
![:grin:]()
)
En dormicum en noct (stofnaam vergeten)
Ook gewoon smaakloos als voorgeschreven pil op men tong lagen.