Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Deze vraag ik voor een vriend.. Afgelopen weekend mocht het weer en weer genoten van een mooi pilleke. In dit geval een geteste Red Bull blauw van 80 mg die bij mij soft opkwam er nog een kleine versnelling in gooide en een prima flow had. Mijn max staat op 130 en na 2 uur feest heb ik nog een halfje genomen en ik uiteindelijk 5 uur lol heb gehad en dan is het bij wel over. Volgende dag beetje brak maar dat lag aan de weinige slaap uurtjes.Een vriend van me zit aan de zelfde max hoeveelheid , volgde hetzelfde schema maar voelde zich al snel doodmoe worden terwijl ik nergens last van had. Aan het pilleke kan het niet liggen lijkt me en ik zit eerder te denken aan bepaalde te korten aan mineralen, vitamines, etc. Zou een Dextrose tablet iets helpen? Zijn er mensen die dezelfde ervaring hebben ?"
"Bekend met de verstandige dosering van XTC vroeg ik me toch af wat het effect is van een dosering van maximaal ongeveer 270 mg dat geconsumeerd wordt in porties van 45mg waarbij gestart wordt met 45 mg en dan ieder uur 45 mg erbij tot de 270 tot max 300 mg bereikt is. Gewicht persoon zal rond de 65 kg liggen. Naar mijn idee zal er weinig euforie optreden maar zal het pep effect gaan overheersen. Dit verhaal kwam me ter oren en mijn advies was om toch echt rekening te houden met de 1mg a 1,5mg regel. Wast zijn de meningen en inzichten van anderen ?"