#1
Enne? 'T is al zaterdag. :P
ik voel er niks van heb om 12 uur 150mg gepakt dalijk nog eens 100mg maar ik ben bang dat het een flop wordEnne?
ik voel er niks van heb om 12 uur 150mg gepakt dalijk nog eens 100mg maar ik ben bang dat het een flop word
net een halve liter bier gedronken;(
300mg is wel een 'hoge' dosis maar wel een dosis die ze aanraden.
Schrijf tegen de avond een goeie review anders, en laat weten of 't de moeite waard was.
ik heb 0,25mg bestel ik ben 193cm lang en 95kg zwaar heb ook geen weeg schaal de helft pakken? ik ga het van het weekend gebruiken kan ik het snuiven ? of oplossen in drinken?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."