#1
Stro,
fijn dat het goed met je gaat. ik heb afgelopen week iets op tv gezien over watvoor troep antidepressiva zijn(dat wist ik al jaren...), gebruik je die nog?
fijn dat het goed met je gaat. ik heb afgelopen week iets op tv gezien over watvoor troep antidepressiva zijn(dat wist ik al jaren...), gebruik je die nog?