Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveelheid MDMA in XTC?

Hoeveelheid MDMA in XTC?

21 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
MarcieMarc zei:
Vwb het delen van testresultaten an sich, iedereen heeft nog wel een beetje GBV (gezond boeren verstand) neem ik aan. De ene batch is zeker de andere niet en de ene stempel kan ook door een ander gebruikt worden. Ga er vanuit dat men dat wel weet en altijd zijn spulletjes netjes laat testen. Het delen is voor mij puur ter kennisname. Vind het van andere ook leuk om te lezen maar ga mij er zeker niet op vast pinnen.
Klik om te vergroten...
Lang niet iedereen kan goed omgaan met abstracte of onbekende informatie. Gelukkig kan jij dat wel. Maar de vraag is een beetje of je dat van anderen ook kunt verlangen.
t
tor2510Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Goedemiddag allemaal,

Ik ben in verwarring. Als nieuweling in deze wereld (en dit forum :tongueout:) heb ik tot nu toe op drie feestjes XTC gebruikt. Alle drie de keren heb ik beige, zeer zacht gedrukte MyBrand doodshoofden gebruikt. Ik heb ze niet bij een service laten testen maar zeer veel vrienden hebben hier al veel ervaring mee dus op goed geluk gebruikt. Op het eerste feestje heb ik twee pillen gebruikt, daarna drie en op het laatste feestje drie en een halve. Overigens alle keren met twee maanden ertussenin. Iedere keer weer een geweldige ervaring.

Nu zijn de pillen die ik heb gebruikt bijna op en heb ik zelf andere pillen geregeld. De zilveren pillen zijn keihard gedrukt en hebben het logo van New York Yankees. Deze heb ik wel bij een testservice laten testen en ze zijn herkend in hun database. Het resultaat: er zit tussen de 57 en 152 mg MDMA in met een gemiddelde van 120 mg. Hier schrok ik van. Dit lijkt mij zeer weinig. De pillen waren volgens de dealer 200mg. Nu ben ik maar een beetje naïef dus ik snap gerust dat de meeste dealers overdrijven. Als ik aan vrienden en kennissen vraag hoeveel mg MDMA er in hun pillen zit dan hoor ik van vrijwel iedereen dat er tussen de 200 en 300 mg MDMA in zit. Zo denken mijn vrienden ook dat er in de MyBrand doodshoofden (zie hierboven) rond de 250 mg zit.

Nu vraag ik me af wat jullie hiervan denken. Zullen zeer veel mensen (met name jongeren) overschatten hoeveel mg MDMA er in de pillen zit? Zullen ze simpelweg de dealer geloven, die dus overdrijft?

Zoals ik zei, ik heb op het afgelopen feestje drie en een halve MyBrand pil gebruikt, wat dan gelijk zou staan aan ~875 mg MDMA. Misschien zeggen jullie al: dat kan niet, dan zou jij geen leuk feestje hebben gehad. Als er daadwerkelijk ~250 mg in de MyBrand XTC pillen zat en ik zou (als ik nog MyBrands had) er drie willen gebruiken op het volgende feest, dan staat dat (ongeveer) gelijk aan 6.25 NY Yankees pillen?!

Ik ben benieuwd naar jullie kijk hierop!

P.S.: Dit is vooral uit nieuwsgierigheid. Ik zal uiteraard op gevoel doseren met de nieuwe pillen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."