#1
Ja er was laatst iemand maar weet zijn naam niet meer
Ja, dat bedoel ik. Ik ben zelf heel erg goed geholpen een paar jaar geleden, ik heb mij toen vrijwillig aangemeld omdat ik letterlijk het leven uit mijn lichaam zag verdwijnen. Sindsdien afgekickt, thuis, terwijl ik gewoon doorgewerkt heb in die periode. Ik kreeg elke week een gesprek met een psycholoog en wekelijks kon ik mijn medicijnen (diazepam) afhalen bij de apotheek. De gesprekken lieten mij de werking van de benzo's beter begrijpen en het waarom ik ze gebruikte. Ik ben heel positief over de hulpverlening, ik werd in mijn waarde gelaten als persoon zijnde en kreeg weer vertrouwen in de mens. Nu was ik gewoon nieuwschierig wie dit ook meegemaakt heeft, of iets wat er op lijkt.Echt zoiets als dit? https://www.afkickkliniekwijzer.nl/interventie-bij-verslaving/
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."