Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"3 weken geleden was ik op een festival wat de hele dag duurde. In ongeveer 9 uur tijd heb ik zo'n 400mg MDMA genomen met een heel klein beetje 3MMC tussendoor. Sindsdien gaat het niet goed. Ik heb last van angstklachten een groot deel van m'n leven en ik ben gewend dat deze na drugs een weekje iets erger worden (ik doe zo'n 2/3 in het jaar harddrugs). Nu sta ik echter steeds stijf van de spanning, slaap slecht en ik begin me echt zorgen te maken. MDMA doe ik normaal nooit. Heb ik te veel gehad, ligt dit aan mezelf, is het de combinatie. Dit is echt de druppel om nooit meer drugs te gebruiken maar ik ben heel bang dat ik hierin vast zit. Heeft iemand hier ervaring mee? Heb morgen een afspraak bij de huisarts gemaakt."
"Dit klinkt behoorlijk als waar ik nu last van heb na te veel MDMA. Druk op de borst, slecht slapen, gejaagdheid."
"JohnGalt zei: Tenzij je ruim 200kg weegt heb je echt veel te veel MDMA op! Richtlijn is zo'n beetje 1-1,5mg/kg gewicht, met een maximale dosis van 160mg totaal. En ja, velen gaan daar wel overheen, maar niet zo enorm ver als jij. Daarnaast ben je ook twee uppers gaan combineren, wat ook een grote rode vlag is. Enorm belastend voor je hart, en dat is het al los van elkaar, laat staan samen! En dan hebben we het nog niet over jouw tolerantie gehad... Verstandig dat je een afspraak met je huisarts gemaakt hebt, al weet ik niet wat hij er verder aan kan doen. Verder: gezond eten, veel groente en fruit waar anti-oxidanten in zitten, sporten, bewegen. Overweeg een supplement als NAC. Sterkte! Klik om te vergroten... Klopt, ik doe nooit MDMA en ben er totaal dom en onvoorbereid ingegaan. Steeds een likje bijnemen a la cocaïne. Kan mezelf wel slaan zo dom. Gezond eten doe ik zeker. Wat is NAC?"