#1
Hi,
Afgelopen juli zijn mijn vrouw en ik met vrienden naar Dominator geweest. Omdat heel de dag door stuiteren niet kan heeft mijn vrouw rond de klok van 17h pas haar eerste halfje genomen (90mg). Nu weet ik dat het altijd lang duurt voordat het bij haar werkt dus toen ze om 1830 nog niet stond te stuiteren vond ik niet zo raar. Rond 19h heeft ze een likje M gepakt en wat denk je, het klapt er gelijk in. Doordat ze zich misselijk voelde zijn we even bij het water gaan zitten. Na een overgeef partij voelde ze zich beter en kort hierna stond er een hele vrolijke energieke stuiterbal voor me. De rest van de avond is ook super gegaan en ze heeft nog een keer een kwartje bij gepakt.
De week hierna heeft ze, los van een brakke zondag, nergens last van gehad. Na een paar weken merkte ze dat ze frequent angst gevoelens kreeg in combinatie met hartkloppingen en het gevoel dat er druk werd uitgeoefend op haar keel. Hier heeft ze enkele weken last van gehad en geleidelijk is het weggetrokken.
Nu zijn we aan het praktiseren wat hier nu de oorzaak van kan zijn geweest. Ik zit zelf te denken dat ze gewoon te veel heeft gehad. Immers de M was een dipje (onbekend dus qua mg) en het totaal aan X was 135mg. Ze is verder 170cm bij 65kg. Verder vertoont ze, ondanks haar jonge leeftijd van 45 alle symptomen van de overgang. Dit is ook bevestigd door de huisarts. Hij kwam met het voorstel om de angst weg te nemen met SSRI medicatie maar kijkende naar de bijsluiter zijn we hier beide geen voorstander van. Als we hier iets moeten doen dan lijkt 5-HTP een beter alternatief.
Hoe kijken jullie hier tegen aan want de angst om nog iets te gebruiken sluipt er langzaam in.
Afgelopen juli zijn mijn vrouw en ik met vrienden naar Dominator geweest. Omdat heel de dag door stuiteren niet kan heeft mijn vrouw rond de klok van 17h pas haar eerste halfje genomen (90mg). Nu weet ik dat het altijd lang duurt voordat het bij haar werkt dus toen ze om 1830 nog niet stond te stuiteren vond ik niet zo raar. Rond 19h heeft ze een likje M gepakt en wat denk je, het klapt er gelijk in. Doordat ze zich misselijk voelde zijn we even bij het water gaan zitten. Na een overgeef partij voelde ze zich beter en kort hierna stond er een hele vrolijke energieke stuiterbal voor me. De rest van de avond is ook super gegaan en ze heeft nog een keer een kwartje bij gepakt.
De week hierna heeft ze, los van een brakke zondag, nergens last van gehad. Na een paar weken merkte ze dat ze frequent angst gevoelens kreeg in combinatie met hartkloppingen en het gevoel dat er druk werd uitgeoefend op haar keel. Hier heeft ze enkele weken last van gehad en geleidelijk is het weggetrokken.
Nu zijn we aan het praktiseren wat hier nu de oorzaak van kan zijn geweest. Ik zit zelf te denken dat ze gewoon te veel heeft gehad. Immers de M was een dipje (onbekend dus qua mg) en het totaal aan X was 135mg. Ze is verder 170cm bij 65kg. Verder vertoont ze, ondanks haar jonge leeftijd van 45 alle symptomen van de overgang. Dit is ook bevestigd door de huisarts. Hij kwam met het voorstel om de angst weg te nemen met SSRI medicatie maar kijkende naar de bijsluiter zijn we hier beide geen voorstander van. Als we hier iets moeten doen dan lijkt 5-HTP een beter alternatief.
Hoe kijken jullie hier tegen aan want de angst om nog iets te gebruiken sluipt er langzaam in.