Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxycodon met verlengde afgifte

Oxycodon met verlengde afgifte

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
ProvatoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen,

Ik ben al een tijdje in het bezit van oxycodon teva 20mg met verlengde afgifte. Ik heb nog nooit eerder oxycodon of iets dergelijks gebruikt en zou het binnenkort voor het eerst willen proberen. Aangezien het voor recreatief gebruik is gaat mijn voorkeur uit naar Instant Release pills. Ik vroeg mij af of het mogelijk is om de oxycodon met verlengde afgifte fijn te malen en op te lossen in water om hetzelfde Instant Release effect te krijgen?

Ik heb gezien dat dit op verschillende medische websites wordt afgeraden vanwege de effectiviteit en de dosering van het medicijn. Hoe denken jullie hierover? Zijn er mensen die ervaring hebben hiermee?

Ik zal elk advies zeer waarderen en meenemen als ik het een keertje ga proberen. Dank jullie wel alvast!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2

Oxycodon 10mg verlengde afgifte

Hoi, heeft iemand van jullie ervaring met het recreatief gebruik van oxycodonpillen met verlengde afgifte? Zo ja, hoe hebben jullie dat ervaren?
drugsforum.nl drugsforum.nl
P
ProvatoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
25tolife zei:

Oxycodon 10mg verlengde afgifte

Hoi, heeft iemand van jullie ervaring met het recreatief gebruik van oxycodonpillen met verlengde afgifte? Zo ja, hoe hebben jullie dat ervaren?
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Dankjewel, dit is precies wat ik zocht!!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Denk wel dat je misselijk wordt van 20 mg in een keer. Mss beter beginnen met een halve?
P
ProvatoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Natozlato zei:
Denk wel dat je misselijk wordt van 20 mg in een keer. Mss beter beginnen met een halve?
Klik om te vergroten...
Dat ben ik inderdaad van plan, als alles goed gaat na 60-90 minuten de andere helft bijnemen.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik had zelf 10 mg tabletten met vertraagde afgifte. Ik plette de pillen en deed dit in wat water. Aan 10 mg had ik genoeg om high te worden. Ik nam eens 15 mg en toen heb ik overgegeven.

Chill ze.
F
Fighter1980Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoi weet nergens nieuwe vraag te zetten.
Ik heb oxycodon tegen hernia gekregen . Ik wilde stoppen en toen werd ik ziek. Wtf. Bedankt huisarts voor de waarschuwing. Nu zegt hij dat ik van 3x 20 mg overdag in 1x naar 2x 15 mg moet nu en maandag naar 2 x 10. 3 dagen erna naar 2x5 mg en einde die week (volg .week ) naar o . Dus van al lange tijd 3x 15 mg naar 0 mg in 1 week en 3 dagen. Kan dit? Ik merkte dat ik last kreeg toen ik zelf stopte. Misselijk, maaggezeur , levende benen, angsten, pijn etc. Klassieke afkick.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Fighter1980 zei:
Hoi weet nergens nieuwe vraag te zetten.
Ik heb oxycodon tegen hernia gekregen . Ik wilde stoppen en toen werd ik ziek. Wtf. Bedankt huisarts voor de waarschuwing. Nu zegt hij dat ik van 3x 20 mg overdag in 1x naar 2x 15 mg moet nu en maandag naar 2 x 10. 3 dagen erna naar 2x5 mg en einde die week (volg .week ) naar o . Dus van al lange tijd 3x 15 mg naar 0 mg in 1 week en 3 dagen. Kan dit? Ik merkte dat ik last kreeg toen ik zelf stopte. Misselijk, maaggezeur , levende benen, angsten, pijn etc. Klassieke afkick.
Klik om te vergroten...
Jou huisarts mag helemaal niet zo hoogeisend jou iets zo snel laten afbouwen als je het niet te doen vind, hadden ze het maar niet moeten voorschrijven in de eerste plaats. Goed dat ze je willen helpen met stoppen maar het moet wel op een succesvolle manier.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fighter1980 zei:
Hoi weet nergens nieuwe vraag te zetten.
Ik heb oxycodon tegen hernia gekregen . Ik wilde stoppen en toen werd ik ziek. Wtf. Bedankt huisarts voor de waarschuwing. Nu zegt hij dat ik van 3x 20 mg overdag in 1x naar 2x 15 mg moet nu en maandag naar 2 x 10. 3 dagen erna naar 2x5 mg en einde die week (volg .week ) naar o . Dus van al lange tijd 3x 15 mg naar 0 mg in 1 week en 3 dagen. Kan dit? Ik merkte dat ik last kreeg toen ik zelf stopte. Misselijk, maaggezeur , levende benen, angsten, pijn etc. Klassieke afkick.
Klik om te vergroten...
Alles kan. Theekan koffiekan en melkkan.
Nu even serieus.
Deze afbouw is practisch onmogelijk.
Dat trek je niet.
5 mg per week, dat is al moeilijk genoeg....
Blijft deze "arts" bij zijn ideeën, zoek asap een andere...
F
Fighter1980Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ok wat er gebeurde ik werd zat van die troep en stopte in 1 dag.(Ben ooit van antidepressiva na 10 jaar in 1x1gxestopt =hel)( en ook andere medicatie).ik moest overgeven en kreeg gigantische hoofdpijn. Nu weer juist verkeerd bezig, vandaag al 25 mg gehad en het is 11.30. Gezien mijn leven niet over rozen gaat en ik niet antidepressiva meer wens te gebruiken, ben ik vaak ernstig gestressed. Tevens suïcidale neigingen maar wil eigenlijk dat de ellende stopt. Huisarts toch antidepressiva gevraagd anders lukt stoppen niet. Elke keer de leegte, de flashbacks (ptss), ik ben op. Wil het pas uitschrijven als ik over 2 weken van de oxy af ben. Kratom al geprobeerd. De zogenaamd heftigste variant. Ik ben wanhopig. Sorry voor de warrige tekst.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fighter1980 zei:
Ok wat er gebeurde ik werd zat van die troep en stopte in 1 dag.(Ben ooit van antidepressiva na 10 jaar in 1x1gxestopt =hel)( en ook andere medicatie).ik moest overgeven en kreeg gigantische hoofdpijn. Nu weer juist verkeerd bezig, vandaag al 25 mg gehad en het is 11.30. Gezien mijn leven niet over rozen gaat en ik niet antidepressiva meer wens te gebruiken, ben ik vaak ernstig gestressed. Tevens suïcidale neigingen maar wil eigenlijk dat de ellende stopt. Huisarts toch antidepressiva gevraagd anders lukt stoppen niet. Elke keer de leegte, de flashbacks (ptss), ik ben op. Wil het pas uitschrijven als ik over 2 weken van de oxy af ben. Kratom al geprobeerd. De zogenaamd heftigste variant. Ik ben wanhopig. Sorry voor de warrige tekst.
Klik om te vergroten...
Hoe lang heb je oxies genomen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."