#1
Hey,
dat snap ik! Denk dat ik me te hard heb vastgeklampt in het willen helpen en duidelijkheid willen stappen. Het was ook niet mijn bedoeling om te oordelen. Het was een reactie uit frustratie waarvoor mijn excuses!
tuurlijk stuur ik je geen PB voor medicatie lol. Ben niet verslaafd of zo hè, wou gewoon 1 duiding antwoord zodat iedereen in de groep weet welke richting het uitgaat en daar rekening mee kan houden en eventueel kan aankaarten bij zijn apotheek en/of behandelaar, kan wel snappen dat mijn fanatiek gedrag anders kan doen lijken.
sorry voor de ophef! Ik ga jullie er ook niet meer mee lastig vallen, het is eigenlijk ook mijn taak niet om op mij te nemen zeker niet met de weinige recourses en autoriteit die ik heb.
Groeten!
dat snap ik! Denk dat ik me te hard heb vastgeklampt in het willen helpen en duidelijkheid willen stappen. Het was ook niet mijn bedoeling om te oordelen. Het was een reactie uit frustratie waarvoor mijn excuses!
tuurlijk stuur ik je geen PB voor medicatie lol. Ben niet verslaafd of zo hè, wou gewoon 1 duiding antwoord zodat iedereen in de groep weet welke richting het uitgaat en daar rekening mee kan houden en eventueel kan aankaarten bij zijn apotheek en/of behandelaar, kan wel snappen dat mijn fanatiek gedrag anders kan doen lijken.
sorry voor de ophef! Ik ga jullie er ook niet meer mee lastig vallen, het is eigenlijk ook mijn taak niet om op mij te nemen zeker niet met de weinige recourses en autoriteit die ik heb.
Groeten!