#1
Hoi!
ik heb niet veel verstand en ervaring met drugs maar ik heb ongeveer 3 maand geleden voor de eerste keer xtc geprobeerd maar dit ging niet super lekker, ik had een kwartje genomen (dosering weet ik niet want het waren de pillen van een vriendin van mij en ik had dr niet echt onderzoek naar gedaan ofzo, ook weet ik niet of de pillen waren getest) en dat ging prima maar ik voelde er net niks van dus ongeveer 1,5 uur later nam ik nog een kwartje. kort daarna begon k me heel raar te voelen, super moe, hele zware benen (het koste me echt veel moeite om te lopen en mn ogen open te houden) en wat misselijk. ik ben toen naar buiten gelopen, heb een dextro gegeten en ben gaan zitten maar zodra ik zat kwam echt alles er uit. daarna voelde ik me wel top maar t is toch niet echt een fijn gevoel om alles eruit te kosten. nu komt het punt, ik ga morgen weer naar een feest toe waar het plan is om weer xtc te nemen maar ik twijfel een beetje of dat oke voor mij zal zijn. (ik heb in tussentijd trouwens wel 3m gedaan en daar ging ik goed op) heeft iemand misschien tips over hoe ik wel goed kan gaan morgen op xtc of is het verstandiger om nuchter te gaan? de pillen van morgen zijn als het goed is wel getest maar ik weet de uitslag daarvan nog niet. ik ben vooral een beetje bang dat ik een zelfde soort ervaring zal hebben als de vorige keer en daar heb ik niet echt heel veel zin in
ik heb niet veel verstand en ervaring met drugs maar ik heb ongeveer 3 maand geleden voor de eerste keer xtc geprobeerd maar dit ging niet super lekker, ik had een kwartje genomen (dosering weet ik niet want het waren de pillen van een vriendin van mij en ik had dr niet echt onderzoek naar gedaan ofzo, ook weet ik niet of de pillen waren getest) en dat ging prima maar ik voelde er net niks van dus ongeveer 1,5 uur later nam ik nog een kwartje. kort daarna begon k me heel raar te voelen, super moe, hele zware benen (het koste me echt veel moeite om te lopen en mn ogen open te houden) en wat misselijk. ik ben toen naar buiten gelopen, heb een dextro gegeten en ben gaan zitten maar zodra ik zat kwam echt alles er uit. daarna voelde ik me wel top maar t is toch niet echt een fijn gevoel om alles eruit te kosten. nu komt het punt, ik ga morgen weer naar een feest toe waar het plan is om weer xtc te nemen maar ik twijfel een beetje of dat oke voor mij zal zijn. (ik heb in tussentijd trouwens wel 3m gedaan en daar ging ik goed op) heeft iemand misschien tips over hoe ik wel goed kan gaan morgen op xtc of is het verstandiger om nuchter te gaan? de pillen van morgen zijn als het goed is wel getest maar ik weet de uitslag daarvan nog niet. ik ben vooral een beetje bang dat ik een zelfde soort ervaring zal hebben als de vorige keer en daar heb ik niet echt heel veel zin in