Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsopnieuw xtc doen na bad gaan

opnieuw xtc doen na bad gaan

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
f
floraaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi!
ik heb niet veel verstand en ervaring met drugs maar ik heb ongeveer 3 maand geleden voor de eerste keer xtc geprobeerd maar dit ging niet super lekker, ik had een kwartje genomen (dosering weet ik niet want het waren de pillen van een vriendin van mij en ik had dr niet echt onderzoek naar gedaan ofzo, ook weet ik niet of de pillen waren getest) en dat ging prima maar ik voelde er net niks van dus ongeveer 1,5 uur later nam ik nog een kwartje. kort daarna begon k me heel raar te voelen, super moe, hele zware benen (het koste me echt veel moeite om te lopen en mn ogen open te houden) en wat misselijk. ik ben toen naar buiten gelopen, heb een dextro gegeten en ben gaan zitten maar zodra ik zat kwam echt alles er uit. daarna voelde ik me wel top maar t is toch niet echt een fijn gevoel om alles eruit te kosten. nu komt het punt, ik ga morgen weer naar een feest toe waar het plan is om weer xtc te nemen maar ik twijfel een beetje of dat oke voor mij zal zijn. (ik heb in tussentijd trouwens wel 3m gedaan en daar ging ik goed op) heeft iemand misschien tips over hoe ik wel goed kan gaan morgen op xtc of is het verstandiger om nuchter te gaan? de pillen van morgen zijn als het goed is wel getest maar ik weet de uitslag daarvan nog niet. ik ben vooral een beetje bang dat ik een zelfde soort ervaring zal hebben als de vorige keer en daar heb ik niet echt heel veel zin in
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
floraa zei:
ik ben vooral een beetje bang dat ik een zelfde soort ervaring zal hebben als de vorige keer en daar heb ik niet echt heel veel zin in
Klik om te vergroten...

Dan moet je het sowieso niet doen.
Want als je deze gedachte hebt dan kan XTC dat alleen maar versterken.

Sowieso bij pillen altijd goed om te weten wat en hoeveel je neemt.
Lang niet iedere pil is gemaakt van dezelfde grondstoffen of heeft dezelfde hoeveelheid.

Waarom het drie maanden geleden mis met je ging kan vele oorzaken hebben.
Van relatief onschuldig tot niet tegen kunnen. Ik zou het risico morgen niet lopen.
s
sabine12Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je je zorgen gaat maken om het 'bad gaan', moet je het niet nemen! Het is belangrijk je goed te voelen tijdens het nemen van drugs, anders wordt het effect alleen maar versterkt.

Voor de volgende keer dat je xtc wil proberen, zou ik op een fijne rustige plek doen met mensen die je vertrouwd, en laat je pillen testen van te voren!

Ik zou het 'safe' spelen het volgende feestje om zeker te weten dat je goed gaat
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Of misschien MDMA kristalvorm. Kun je net even wat rustiger doseren en opbouwen. Zeker als je het neemt op een lege maag dan zul je de effecten sneller voelen en kan het zijn dat je er achterkomt wat de beste dosering is voor jou. Maar als je er met een gevoel in gaat dat je denkt dat het fout zal gaan dan moet je het maar gewoon niet meer nemen.
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#5
Was het niet gewoon de inslag die wat later kwam omdat je bijpakte en het toen pas inkikte?

heb dat jaren gehad dat ik moest overgeven nadat ie insloeg en daarna gewoon vet chill ging. Soms ook een grote boodschap 🫣

Nu weet ik wanneer het ongeveer komt, moet m’n lichaam met m’n mindset even terug in balans en heb nergens last van. Maar als ik weer eens een craving heb en ik ga te hard dan kan ik ook zomaar misselijk worden en moeten overgeven. Daarna ben ik weer ok en ga ik chill.

het kan serieus aan alles liggen, maar als je mindset op “bad gaan” staat zou ik het niet doen. Je moet altijd lekker in je vel zitten en positieve gedachtes hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."