#1
Ihallo luitjes, ik ben zelf etizolam pallets aan het verzamelen. De vendors geven aan dat het uit het assortiment word gehaald.
Ik heb behoorlijk veel pallets gehaald en dus veel geld. Nu zie ik ook etizolam poeder.
Scheelt dit in geld? En hoe gebruik ik het precies. Ik ben aan het afbouwen op diazepam. Soms haal ik het recept niet.
Nu wil ik eigenlijk een buffer inslaan van poeder zodat ik bij kan nemen zonder zwaar over het afgesproken recept te gaan.
Kan iemand mij helpen? Wellicht al in een ander topic besproken Dan graag een verwijzing.
Alvast bedankt.
Ps: ik heb ook 1mg pallets diclazepam en die zou 1mg = 10mg dia zijn maar als ik er 3 neem, dus 30mg diazepam. Zou ik het moeten voelen. In elk geval moe worden. Maar helaas. Zijn roze kleine pallets. Wellicht klopt de sterkte niet.
Anyway, vraag 1 is belangrijker voor mij.
Ik heb al een spuitje (weet de naam niet) maar ik kan per 1ml nemen als het vloeibaar is is.
Ik heb behoorlijk veel pallets gehaald en dus veel geld. Nu zie ik ook etizolam poeder.
Scheelt dit in geld? En hoe gebruik ik het precies. Ik ben aan het afbouwen op diazepam. Soms haal ik het recept niet.
Nu wil ik eigenlijk een buffer inslaan van poeder zodat ik bij kan nemen zonder zwaar over het afgesproken recept te gaan.
Kan iemand mij helpen? Wellicht al in een ander topic besproken Dan graag een verwijzing.
Alvast bedankt.
Ps: ik heb ook 1mg pallets diclazepam en die zou 1mg = 10mg dia zijn maar als ik er 3 neem, dus 30mg diazepam. Zou ik het moeten voelen. In elk geval moe worden. Maar helaas. Zijn roze kleine pallets. Wellicht klopt de sterkte niet.
Anyway, vraag 1 is belangrijker voor mij.
Ik heb al een spuitje (weet de naam niet) maar ik kan per 1ml nemen als het vloeibaar is is.
