#1
Beste,
Ik had hier al eens eerder geplaatst dat ik vorig jaar september ben gestopt met oxycodon na 3 jaar gebruik. Ik ben toen 6 maanden gestopt. Na die 6 maanden kreeg ik een infectie waaraan ik geopereerd moest worden en heb toen 6 weken oxycodon gebruikt.
Ik schreef hier toen dat ik weer moest afkicken en dat ik het er erg zwaar mee had.
Hoofdstuk 3:
Ik bleef last houden van mijn rug, nooit last gehad van mijn rug en toen ik na 3 jaar gebruik was gestopt, kreeg ik last van mijn rug. Het werd naarmate de tijd vorderde wel ietsje minder maar weg ging het nooit.
Nu hield ik het niet meer, ik was het zo zat… ik ben naar de huisarts gegaan en eiste een doorverwijzing naar de neuroloog voor een mri etc. Ik kreeg tramadol voorgeschreven en dacht: als ik tramadol kan slikken kan ik ook oxy slikken. Ik slikte dus oxy en tramadol afwisselend door elkaar (nooit samen) voor een week of 4.
ik kreeg uiteindelijk de MRI. Ik had afgesproken met mezelf dat als er niets uit de mri zou komen, ik direct alles weg zou doen. Zoals jullie al kunnen raden gebeurde dat. Op de mri was niks te zien. Alles dus de prullenbak in. Dit was afgelopen zondag. Ik ben op het moment van schrijven dus zo’n 75 uur weer medicatie vrij nu.
DIRECT weer enorm last van mijn rug, het gevoel dat ik de hele dag elke spier heb getraind. Zelfs m’n hand optillen is veel moeite. Psychisch gaat het prima, zit goed in mijn vel en onderneem ook dingen al heb ik daar geen zin in. Het lastigste is dat ik gewoon nauwelijks slaap en heeeeeeeel veel last van m’n stijve / stramme rug heb.
Ik heb dus 2x eerder dit jaar met het afkick bijltje gehakt, ik weet dat het vanaf vandaag langzaam beter gaat worden en dat ik hooguit 1 a 2 dagen nog slecht slaap.
maar mijn rug.. door mijn rug kom ik steeds terug naar de opiaat. Dat wil ik niet maar je wordt er helemaal gestoord van.
des te moeilijker is het dat er niets te zien was op de MRI. Ik weet niet wat ik moet doen om mijn rug te verbeteren.
Moet ik fietsen? Moet ik wandelen?
Ik weet het niet meer… als iemand tips heeft hoor ik het graag.
Ik ben blij met elk antwoord ook al is het geen tip mbt mijn rug.
bedankt voor het lezen
Ik had hier al eens eerder geplaatst dat ik vorig jaar september ben gestopt met oxycodon na 3 jaar gebruik. Ik ben toen 6 maanden gestopt. Na die 6 maanden kreeg ik een infectie waaraan ik geopereerd moest worden en heb toen 6 weken oxycodon gebruikt.
Ik schreef hier toen dat ik weer moest afkicken en dat ik het er erg zwaar mee had.
Hoofdstuk 3:
Ik bleef last houden van mijn rug, nooit last gehad van mijn rug en toen ik na 3 jaar gebruik was gestopt, kreeg ik last van mijn rug. Het werd naarmate de tijd vorderde wel ietsje minder maar weg ging het nooit.
Nu hield ik het niet meer, ik was het zo zat… ik ben naar de huisarts gegaan en eiste een doorverwijzing naar de neuroloog voor een mri etc. Ik kreeg tramadol voorgeschreven en dacht: als ik tramadol kan slikken kan ik ook oxy slikken. Ik slikte dus oxy en tramadol afwisselend door elkaar (nooit samen) voor een week of 4.
ik kreeg uiteindelijk de MRI. Ik had afgesproken met mezelf dat als er niets uit de mri zou komen, ik direct alles weg zou doen. Zoals jullie al kunnen raden gebeurde dat. Op de mri was niks te zien. Alles dus de prullenbak in. Dit was afgelopen zondag. Ik ben op het moment van schrijven dus zo’n 75 uur weer medicatie vrij nu.
DIRECT weer enorm last van mijn rug, het gevoel dat ik de hele dag elke spier heb getraind. Zelfs m’n hand optillen is veel moeite. Psychisch gaat het prima, zit goed in mijn vel en onderneem ook dingen al heb ik daar geen zin in. Het lastigste is dat ik gewoon nauwelijks slaap en heeeeeeeel veel last van m’n stijve / stramme rug heb.
Ik heb dus 2x eerder dit jaar met het afkick bijltje gehakt, ik weet dat het vanaf vandaag langzaam beter gaat worden en dat ik hooguit 1 a 2 dagen nog slecht slaap.
maar mijn rug.. door mijn rug kom ik steeds terug naar de opiaat. Dat wil ik niet maar je wordt er helemaal gestoord van.
des te moeilijker is het dat er niets te zien was op de MRI. Ik weet niet wat ik moet doen om mijn rug te verbeteren.
Moet ik fietsen? Moet ik wandelen?
Ik weet het niet meer… als iemand tips heeft hoor ik het graag.
Ik ben blij met elk antwoord ook al is het geen tip mbt mijn rug.
bedankt voor het lezen