#1
Ik slik al een tijdje medikinet.
Maar het helpt niet.
Mijn concentratie stoornis wordt alleen maar erger.
Ik heb weleens dat bij volwassenen met adhd de werking van methylfenidaat over kan gaan.
En dat dan dexamfetamine goed kan helpen.
Is dit raadzaam?
Groetjes Kevin
Maar het helpt niet.
Mijn concentratie stoornis wordt alleen maar erger.
Ik heb weleens dat bij volwassenen met adhd de werking van methylfenidaat over kan gaan.
En dat dan dexamfetamine goed kan helpen.
Is dit raadzaam?
Groetjes Kevin