Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kevin761990 zei: Ik slik al een tijdje medikinet. Maar het helpt niet. Mijn concentratie stoornis wordt alleen maar erger. Ik heb weleens dat bij volwassenen met adhd de werking van methylfenidaat over kan gaan. En dat dan dexamfetamine goed kan helpen. Is dit raadzaam? Groetjes Kevin Klik om te vergroten... Ja ik heb ook adhd en dacht als die medicatie voor iemand werkt wrm niet voor mij maar iedereen werkt een andere medicatie beter bij is bij alles ook bij anticonceptie iedereen heeft andere hormonen enz na paar keer ritalin en methylfenidaat geprobeerd te hebben dacht ik nooit meer medicatie terwijl die voor andere goed werkte dacht ik nee voor mij niet maar heb nu medikinet en werkt geweldig t verschilt gwn per persoon niet iedreen met adhd is t zelfde. En wat ook helpt de dokter van mij en over algemeen wilt meteen hoge dosering ik heb kinder dosering geijst want k wil niet hellemaal platgespoteb zijn en wel mezelf blijven. De dokters zeiden is te lage dosering maar voor mij is genoeg hoef maar te scherpe randjes weg niet dat ik niks meer zeg is voel. Maar dokters die voelen niet wat jij voelt en iemand van t zelfde gewicht kan soms toch meer hebben kwa alcohol of drugs dus en daar word geen rekening mee gehouden."