Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrazodone 100mg

Trazodone 100mg

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste leden,

Sinds gisteren opgestart met Trazodone 75mg via mijn neuroloog met de bedoeling omhoog te gaan tot 100, de reden zijn slaapproblemen & depressieve gevoelens...
Nu zou ik graag willen weten wat jullie ervaringen zijn met dit medicijn, heb de indruk wel al beter te slapen na 1x gebruik dus dat zit al goed :)
Vind hier omtrent niet veel terug op dit forum daarmee mijn vraag;

Alvast bedankt voor de aandacht!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een maand genomen voor slaapproblemen. De 1ste inname geen probleem. De 2de nacht intense nachtmerrie en badend in het zweet wakker komen. Staat er ook voor gekend een boner op te wekken die niet meteen weggaat. Er is hier een bepaalde benaming voor. Beetje irritant als je dan net wil slapen
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
PsyTekz zei:
Een maand genomen voor slaapproblemen. De 1ste inname geen probleem. De 2de nacht intense nachtmerrie en badend in het zweet wakker komen. Staat er ook voor gekend een boner op te wekken die niet meteen weggaat. Er is hier een bepaalde benaming voor. Beetje irritant als je dan net wil slapen
Klik om te vergroten...
Hoeveel nam je precies??
Ik de eerste X 75 met een zolpi en heb toen vrij goed geslapen, gisteren enkel 75 en heb amper tot niets geslapen..
super druk hoofd & brainfog tot zelfs nu nog op dit moment... ik ga de dosis verlagen naar 25mg, zien wat dit geeft!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
verrekijker zei:
Hoeveel nam je precies??
Ik de eerste X 75 met een zolpi en heb toen vrij goed geslapen, gisteren enkel 75 en heb amper tot niets geslapen..
super druk hoofd & brainfog tot zelfs nu nog op dit moment... ik ga de dosis verlagen naar 25mg, zien wat dit geeft!
Klik om te vergroten...

1 maand lang 50 mg per avond kwartier voor slapen.
S
StoyanovLid
01-01-2024, 00:00
#5
verrekijker zei:
Beste leden,

Sinds gisteren opgestart met Trazodone 75mg via mijn neuroloog met de bedoeling omhoog te gaan tot 100, de reden zijn slaapproblemen & depressieve gevoelens...
Nu zou ik graag willen weten wat jullie ervaringen zijn met dit medicijn, heb de indruk wel al beter te slapen na 1x gebruik dus dat zit al goed :)
Vind hier omtrent niet veel terug op dit forum daarmee mijn vraag;

Alvast bedankt voor de aandacht!
Klik om te vergroten...
Ik slik het nu een maand. 75Mg. Soms 150mg (hele ipv halve)
Voornamelijk omdat ik de slaap niet kan vatten door piekeren.
Vaak niet uitgeslapen en narrig. Concentratieproblemen.
Slaap nu vlot in, maar ben wel vroeg wakker, waarna ik moeilijk weer in kan slapen.
Stemming is beter, maar om nou te zeggen dat ik van mijn depressie af ben ...
Moet het een maand of wat slikken, daarna kijken we verder.
Bijwerkingen neem ik niet waar, of het zou redelijk harde ontlasting moeten zijn.
Ik drink er geen alcohol bij. En dat bevalt uitstekend.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."