Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"verrekijker zei: Beste leden, Sinds gisteren opgestart met Trazodone 75mg via mijn neuroloog met de bedoeling omhoog te gaan tot 100, de reden zijn slaapproblemen & depressieve gevoelens... Nu zou ik graag willen weten wat jullie ervaringen zijn met dit medicijn, heb de indruk wel al beter te slapen na 1x gebruik dus dat zit al goed Vind hier omtrent niet veel terug op dit forum daarmee mijn vraag; Alvast bedankt voor de aandacht! Klik om te vergroten... Ik slik het nu een maand. 75Mg. Soms 150mg (hele ipv halve) Voornamelijk omdat ik de slaap niet kan vatten door piekeren. Vaak niet uitgeslapen en narrig. Concentratieproblemen. Slaap nu vlot in, maar ben wel vroeg wakker, waarna ik moeilijk weer in kan slapen. Stemming is beter, maar om nou te zeggen dat ik van mijn depressie af ben ... Moet het een maand of wat slikken, daarna kijken we verder. Bijwerkingen neem ik niet waar, of het zou redelijk harde ontlasting moeten zijn. Ik drink er geen alcohol bij. En dat bevalt uitstekend."