#1
Mijn ervaring met Benzodiazepines is: het is super verslavend voor mij!! En nicotine ook.
No joke!
No joke!
Mijn ervaring met Benzodiazepines is: het is super verslavend voor mij!! En nicotine ook.
No joke!
Ja, flauwe reactie noem je het.. wat ik probeerde te melden, is dat stoppen met nicotine en niet doorhebben hoe de Benzodiazepines werkt in dergelijke periodes, je leven volledig omgooien. No joke, oftewel, mij hebben de 2 stoffen zwaar getroffen 10 jaar geleden.
Dit lijkt mij meer het geval. Spreek uit ervaring, alles is een waas en totaal geen besef van omgeving, wat je ging doen en moest doen.Kan ook nog zijn dat ik een autistic burn out had en dat de Lorazepam me hielp.
Ik denk dat ik het maar in de komende dagen moet zien wat het daadwerkelijk is.
Ja, flauwe reactie noem je het.. wat ik probeerde te melden, is dat stoppen met nicotine en niet doorhebben hoe de Benzodiazepines werkt in dergelijke periodes, je leven volledig omgooien. No joke, oftewel, mij hebben de 2 stoffen zwaar getroffen 10 jaar geleden.Van zowel benzodiazepines als van nicotine is alom bekend dat het extreem verslavende stoffen zijn, dus ik denk niet dat iemand dacht dat je een grapje maakte.
Flauwe reactie hoor, ik denk dat het alleen maar goed is dat dit nog eens extra benadrukt wordt.
@Don Draper: sterkte. Ik denk dat het geen slecht idee is om te taperen in plaats van direct te stoppen vanaf 1 mg. Zo te horen gaat dat je meer rust brengen, fysiek (mochten je symptomen inderdaad benzo-afkick zijn) maar ook mentaal.
Inderdaad dit ja. De dagen ervoor begon ik de electrische apparaten in mijn kamer te horen en werd er erg wanhopig van want totale stilte in mijn huis was niet mogelijk. Zelfs met schuim oortjes in was het niet totaal stil (dus zat ook tussen mijn oren) en mijn buren kon ik soms goed horen wat mij erg van slag maakte. Partytent staat nu ook klaar bij mijn buren dus ik vrees voor het weekend.Dit lijkt mij meer het geval. Spreek uit ervaring, alles is een waas en totaal geen besef van omgeving, wat je ging doen en moest doen.
Alles is te veel dan, zelfs ademhaling van andere mensen maken me dan gek.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."