Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRitalin 10mg

Ritalin 10mg

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
Rembrandt86Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi, onlangs heb ik meerdere doosjes Ritalin 10mg van een nichtje van mij gekregen, die is gestopt na 2,5 jaar met haar medicatie. Nu zit ik ik erover te denken om van het weekend 1 te proberen. Kijken wat het effect is. Is er iemand die er ervaring mee heeft?
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb je de zoekfunctie rechtsboven in al geprobeerd? Er is vast al een hoop informatie op DF te vinden over het gebruik van ritalin.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
10mg is een prima eerste dosis. Onder je tong leggen en uit elkaar laten vallen. Na een pasr minuten kun je ‘t doorslikken.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
dupont zei:
10mg is een prima eerste dosis. Onder je tong leggen en uit elkaar laten vallen. Na een pasr minuten kun je ‘t doorslikken.
Klik om te vergroten...

Ik slikte dat altijd gewoon meteen door, echt nooit eerder gehoord dat iemand het onder z’n tong legde. Maar hey, als het niet ranzig is, why not.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze Olifant zei:
als het niet ranzig is, why not
Klik om te vergroten...
Dat is het wel. Medicijnen hebben 90 procent van de gevallen de smaak als stront van de duivel. Gewoon doorslikken en niet gaan lopen sublingu-en.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze Olifant zei:
Ik slikte dat altijd gewoon meteen door, echt nooit eerder gehoord dat iemand het onder z’n tong legde. Maar hey, als het niet ranzig is, why not.
Klik om te vergroten...
Gaf mij altijd een vergelijkbare rush als snuiven zonder al ‘t bindmiddel in m’n neus 😊
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
dupont zei:
Gaf mij altijd een vergelijkbare rush als snuiven zonder al ‘t bindmiddel in m’n neus 😊
Klik om te vergroten...

Waarom zou je überhaupt een rush willen van ritalin? Laat staan die shit in je neus douwen. Neem dan een stim die minimaal wat recreatiever is dan methylfenidaat. Dat spul is bedoeld voor focus.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Roze Olifant zei:
Waarom zou je überhaupt een rush willen van ritalin? Laat staan die shit in je neus douwen. Neem dan een stim die minimaal wat recreatiever is dan methylfenidaat. Dat spul is bedoeld voor focus.
Klik om te vergroten...
Tsja, pakken wat je pakken kan AKA dupont de verslaafde 😄

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."