Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnderzoek naar gebruik farmaceutische drugs

Onderzoek naar gebruik farmaceutische drugs

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
q
quantro28Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste iedereen,

In het kader van mijn studie doe ik een onderzoek naar het gebruik/misbruik van farmaceutische drugs onder jongeren/jongvolwassenen. Ik zou graag een gebruiker privé (via audio call) willen interviewen. Ik snap uiteraard dat het heel persoonlijk is, daarom is het ook lastig voor mij om iemand te vinden. Ik ken niemand uit mijn naaste omgeving vandaar dat ik het hier probeer. Het is volledig anoniem. Als iemand zou willen helpen hoor ik het graag! :)
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
quantro28 zei:
Beste iedereen,

In het kader van mijn studie doe ik een onderzoek naar het gebruik/misbruik van farmaceutische drugs onder jongeren/jongvolwassenen. Ik zou graag een gebruiker privé (via audio call) willen interviewen. Ik snap uiteraard dat het heel persoonlijk is, daarom is het ook lastig voor mij om iemand te vinden. Ik ken niemand uit mijn naaste omgeving vandaar dat ik het hier probeer. Het is volledig anoniem. Als iemand zou willen helpen hoor ik het graag! :)
Klik om te vergroten...
Misschien wil ik je wel helpen
Stuur mij een pb met de dingen die je me wilt vragen en dan neem ik een beslissing
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik wil ook wel mee werken anoniem
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#4
quantro28 zei:
In het kader van mijn studie doe ik een onderzoek naar het gebruik/misbruik van farmaceutische drugs onder jongeren/jongvolwassenen.
Klik om te vergroten...
Dat is wel heel kort…
Wat is het doel van je onderzoek?
Wat onderzoek je?
Wat is je onderzoeksvraag?
Wat is de opzet van je onderzoek?

Je schrijft in een zin ‘gebruik/misbruik’, daar zit nogal een wereld van verschil in.

Er zijn al genoeg stigmatiserende onderzoeken en publicaties over hoe slecht drugs is. Daar zit hier niemand op te wachten denk ik.

Je intro is voor mij weinig hoopvol, maar wie weet verras je me.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben het met @Zeehond eens.
Er moet meer informatie over worden gegeven.
Wat er nu staat, is veel te summier.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."