Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPhenibut, wakker worden met bloed

Phenibut, wakker worden met bloed

33 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Naast de dingen die al gezegd zijn, valt het me op dat je op je werk een nieuw middel probeert.

Kun je niet beter je leven iets overzichtelijker inrichten, beetje rust inbouwen? Klinkt echt niet lekker dat je zo van de kaart geweest bent dat je je niets herinnert van het eten in de magnetron en van de wond op je hoofd.
Ik heb t zelf wel eens gehad met benzo’s, nachtelijke eetpartijen die ik mij nauwelijks kon herinneren. Alleen nog verpakkingen vinden.
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#2
miauwkauw zei:
Ik ben ook eens ooit out gegaan na het gebruik van XTC. Ik werd wakker en moest naar het toilet. Ben de trap afgelopen en wou na het toiletbezoek weer naar boven lopen, werd onder aan de trap wakker met hevige pijn en bloed op de grond. Ik weet niet van hoever ik ben gevallen of dergelijke, ik herinner me ook niks meer. Dus zou misschien wel aan de XTC kunnen liggen.
Klik om te vergroten...
Nee bijna zeker aan de phenibut dat maakt je zo wankel alleen het gekke is dat het vaak pas echt werkt na 1 nacht slaap. ik heb het ook gebruikt maar merkte dat ik zo enorm happy niks en warm gevoel kreeg dat ik dacht ik moet en moet stoppen uiteindelijk na 40 pille rest weg gegooid dat wilde iedereen om mij heen toch nog 12 achter gehouden en toen gestopt wat is dat verslavend als het werkt
Alleen bij veel mensen werk het niet maar dat komt omdat je lichaam het pas echt op neemt in Je slaap en dag erna kun je feeste
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb je niet gewoon in vage toestand in je slaap met je hoofd tegen de muur gebonkt of geschaaft ofso?
P
PolygebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alweer een tijdje verder nu en heb t afgelopen weekend nog eens overgedaan onder betere omstandigheden ook. Had er nu wel meer plezier van. Maar vind het wel best zo ik bestel t nie nog een keer. Ik ga komende week 5 meo dmt proberen. In dit geval ga ik dat niet recreatief doen maar meer voor de eventuele helende/therapeutische werking
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heftige shit wel hoor dat 5-MeO-DMT. :wink: Laat maar weten hoe het was.
P
PolygebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#6
TheRealKoekert zei:
Heftige shit wel hoor dat 5-MeO-DMT. :wink: Laat maar weten hoe het was.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat ik er wel een tripreport over ga maken. Dit ook om het nog eens voor mezelf door te nemen en te plaatsen in mijn hoofd. Als ik het goed begrijp en het zou goed lukken, dan ga ik dat wel nodig hebben.
P
PolygebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee heb geen eerdere ervaringen maar het is ook een kwestie van hoe je erin stapt en je moet er ook een beetje in geloven. Dat het levens veranderend kan werken ben ik van overtuigd.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
ZeeuwseDJ zei:
Alweer een tijdje verder nu en heb t afgelopen weekend nog eens overgedaan onder betere omstandigheden ook. Had er nu wel meer plezier van. Maar vind het wel best zo ik bestel t nie nog een keer. Ik ga komende week 5 meo dmt proberen. In dit geval ga ik dat niet recreatief doen maar meer voor de eventuele helende/therapeutische werking
Klik om te vergroten...

Je kunt 5-MeO-DMT ook niet recreatief gebruiken. Daar is het veel te heftig voor.

Ik zou ook niet perse een helende/therapeutische werking verwachten maar er gewoon open in gaan, ik heb zelf geen ervaring met 5-MeO-DMT maar wel wat met N,N-DMT en deze ervaringen waren niet zozeer helend of therapeutisch, ik zou het eerder als ‘existentieel interessant’ en eigenlijk ook soms wel als ‘existentieel schokkend’ omschrijven. Heb jij eerdere ervaringen?
P
PolygebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze Olifant zei:
Je kunt 5-MeO-DMT ook niet recreatief gebruiken. Daar is het veel te heftig voor.
Klik om te vergroten...
Toch zijn er zat mensen die dat wel doen. Zelfs een vd eerste pioniers met dmt doet dat. Hetzij wel met kleinere doses
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
ZeeuwseDJ zei:
Toch zijn er zat mensen die dat wel doen. Zelfs een vd eerste pioniers met dmt doet dat. Hetzij wel met kleinere doses
Klik om te vergroten...

Op hele lage doseringen kan ik het me dan ergens nog voorstellen. Ben ik zelf ook nog wel van plan om eens te doen om de vibe van 5-MeO-DMT te proeven. (Voor hoge dosering nog te schijterig.) Maar dan nog is dat meer uit pure nieuwsgierigheid dan uit ‘recreatie’, voor mijn gevoel past dat woord toch niet helemaal bij deze middelen.
P
PolygebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#11
@Roze Olifant
Ben ik het mee eens dat het niet onder de recreatieve drugs valt. Ik heb het inmiddels gedaan en het is geen dingetje wat je zomaar even doet. En ik heb wel inzichten gekregen en iets ervaren wat lastig is uit te leggen. Ik had even het idee dat ik echt dood was, dat was best heftig maar ook heel vredig en bevrijdend. Een ego dood is niet zomaar bereikt. Ik had nog teveel verzet in me.
Ik ga het daarom zeker nog een keer doen, wanneer dat is geen idee, als de tijd daar is voel ik dat wel aan.
M
MeisjemetprobleemLid
01-01-2024, 00:00
#12
ZeeuwseDJ zei:
Bedankt voor de reacties, ik denk toch idd soortemet blackout gehad, ik kwam er nog achter dat ik nog eten in de magnetron had gestopt en dus niet meer heb opgegeten. Toch verder geen enkel spoor in huis van dat ik gevallen ben verder. Dus wat er prcs gebeurd zal ik nooit weten. Ik denk ook dat ik die 2e dosis toch stuk lager had kunnen doen of niet. Andere optie, de halve pil weglaten. Het was de eerste keer phenibut en het beviel me op zich verder wel. Op dit bloederig incidentje na verder geen nare bijwerkingen gehad. Ik zit toch te denken bij een volgende keer gewoon 1 iets hogere dosis (3 gram) en het daar bij laten. Maar nu eerst ff herstellen.
Klik om te vergroten...
Het is nog heel lang aanwezig in je lichaam he
t
the dose it the poisonLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik ben zelf jaren geleden toen de phenibut nog naar mijn idee de echte was (zak met poeder 99,98% puur, en loste binnen 3 seconde op in water) ipv wat ze sinds 2 jaar verkopen, 3 maand verslaafd geweest (iedere dag 3gr verdeeld over de dag) en ging vrijwel iedere dag out (niet flauwvallen) en werd dan weer na een paar uur wakker.
en coldturkey afgekicked, dat is een maand de hel geweest en dan druk ik het nog zacht uit. coldturkey afkicken van heroine wat de verschijnselen zijn weet denk ik iedereen wel (ik heb nooit heroine gehad) dat duurt slecht 3 tot 5 dagen fysiek. nou, ik kan je wel vertellen als ik mocht kiezen, doe mij dan maar een maand lang heroine afkick verschijnselen!
t
the dose it the poisonLid
01-01-2024, 00:00
#14
ZeeuwseDJ zei:
Ik gebruik het niet dagelijks hoor. Na die 2 x 2 gram heb ik niks meer gepakt. En die drie gram doe ik voorlopig nog niet. En wrm 3 gram? Omdat ik de effecten wat sterker wil ervaren. Ik kom misschien impulsief over maar ik heb zeeën aan ervaring met drugs. Heel mijn leven speelt dat al een rol. En als ik zie waar ik vandaan kom ben ik best trots op mezelf. Ooit was ik een werkeloze heroïne junk en ik pakte alles wat er op mn pad kwam. Dat is nu wel anders. Ik drink niet, rook wel mn jointje maar ook nie meer zo heftig veel als vroeger en af en toe wel een nakkie pep wat ik weleens afwissel met een pilletje of research chems. Verder heb ik nu gewoon een vaste baan al 5 jaar, geen schulden en de leukste hobby die er is (DJ). Ben er dus alleen maar op vooruit gegaan.
Klik om te vergroten...
mocht je die 3gr gaan gebruiken, zorg dan wel dat je na een uur of 7 na inname zit of ligt, en geen dingen odernemen en je agenda die dag leeg is. zorg dat je alles bij de hand hebt (drinken, eten, telefoon) zodat je niet hoeft te lopen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."