Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDiazepam snuiven?

Diazepam snuiven?

24 antwoorden
39 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bayda zei:
Heeft dit hetzelfde effect als een X snuiven?
Daarmee bedoel ik niet verschil maar een snelleer werking of zijn er andere effecten?Ik weet dat het ni gemaakt is voor te snuiven maar eens mens wil soms iets anders,dus hou die praatjes voor jezelf aub :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Medicatie valt te snuiven. Pilletjes goed crushen, dat je geen brokjes meer hebt maar poeder.
Maar zoals je zelf al aangeeft is medicatie snuiven niet gezond. Je snuift namelijk ook een hoop zooi mee, onder andere bindweefsels etc. Dat is niet goed / prettig voor je slijmvliezen in de neus. Dus ik geef je het advies: Pillen zijn om in te nemen, niet om te snuiven.

Maargoed, even een kort antwoord op je vraag. Als je snuift dan kan het zijn dat het sneller in je bloedbaan komt, omdat het bv niet door het voedsel in de maag hoeft. De kans is dus aannemelijk dat het anders / sneller aanslaat.
W
WomanwhoknowsshitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bayda zei:
Heeft dit hetzelfde effect als een X snuiven?
Daarmee bedoel ik niet verschil maar een snelleer werking of zijn er andere effecten?Ik weet dat het ni gemaakt is voor te snuiven maar eens mens wil soms iets anders,dus hou die praatjes voor jezelf aub :sunglasses:
Klik om te vergroten...


Gedaan. Vond t niet bijzonder. Werd alleen moe en ben gaan knorren.
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#3
Indertijd toen ik nog gebruikte ook eens geëxperimenteerd. 10mg eens gesnoven. Deed me niets, af te raden... Ik neem het in samen met lorazepam om beter te kunnen slapen.
M
MagicalwomanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bayda zei:
Heeft dit hetzelfde effect als een X snuiven?
Daarmee bedoel ik niet verschil maar een snelleer werking of zijn er andere effecten?Ik weet dat het ni gemaakt is voor te snuiven maar eens mens wil soms iets anders,dus hou die praatjes voor jezelf aub :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Werkt sneller idd👍
O
ObiWants2BlowMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
getitd0n3 zei:
1 "van de huidige benzo's ga je echt niet dood meer"

De stof op zich is misschien stukken veiliger dan hun voorgangers, maar je kan er nog zeker van dood gaan.
Een allergie is best mogelijk.
Duizenden is het al gelukt of bijna gelukt een eind te maken door: wel gok eens?
Actie en reactie is je vreemd? En “vooral reactievermogen” het aantal verkeersdoden door het gebruik van : “vul je merknaam hier in.”

http://www.belspo.be/belspo/home/publ/p ... umB_nl.pdf



2 "en 10mg valium is tuurlijk helemaal niks. Het wordt pas een beetje fun boven de 100mg."


En 10 mg valium is niks? Wel Einstein waarom is dat dan de hoogste dosis? Waarom dan geen tabletten van 75 mg? Wie weet hebben ze zelfs onderzoek gedaan naar een veilige dosis?

Is gewoon jouw mening, en die respecteer ik.
Maar denk je er ook aan dat er waarschijnlijk een pak beginnende gebruikers info komen zoeken?
En die lezen dan als advies: kan geen kwaad, ga je zeker niet van dood, is pas plezant vanaf 100 MG ? Een ganse strip Valium voor iemand die het nooit gedaan heeft….. je weet zelf wel dat het mis gaat.

Er zijn onderzoeken naar gedaan door staat, en onafhankelijke bureaus. Boeken over geschreven door de geleerdste professoren. Je vind getuigenissen genoeg van mensen die iemand aan benzo hebben verloren.

Maar hey jij zal het wel beter weten zeker?
Klik om te vergroten...
Mooi geformuleerd! Zoals het hoort op dot forum. Eerlijkheid en veiligheid voorop

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."