#1
Zomaar een gedeelte van een capsule afhalen op het oog lijkt me geen goede zaak.
Ik zou er een weegschaal bij nemen, weeg eerst de inhoud van een capsule in zijn geheel, en weeg dan een hoeveelheid van de inhoud af welke je wegneemt.
Dat geeft een controle mogelijkheid.
Maar ik zou altijd in overleg gaan met de arts die het voorgeschreven heeft.
Ik zou er een weegschaal bij nemen, weeg eerst de inhoud van een capsule in zijn geheel, en weeg dan een hoeveelheid van de inhoud af welke je wegneemt.
Dat geeft een controle mogelijkheid.
Maar ik zou altijd in overleg gaan met de arts die het voorgeschreven heeft.